Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra det fram till åtminstone 24e nov. Tycker det funkar bra, känner inte av det särskilt mycket tycker jag. Känner redan att jag har rutin på det (har hållt på sedan 24e sep)Hur länge ska du göra det? Hur tycker du att det känns?
Jag gjorde det i fem månader i fjol men tyckte att det kändes väl mkt. De dagarna som jag joggar på morgonen och jobbar hela dagen har jag 15 000 som mål men rätt ofta blir det närmare 20.
Men mina vilodagar nöjer jag mig med 10 000. När jag jobbar blir det oftast lite mer.
Vet inteVad är det för skumt hotell om detta var det bästa de hade att erbjuda?
Beställt sen början av septemberVad man kan få med kort varsel beror nog på om man förbeställt specialfrukost eller inte.
Vet inte
Jag kunde inte äta frukost i matsalen
Även när du sitter still i 8 timmar i drag?Jag tycker att 18 grader är i varmaste laget
Även när du sitter still i 8 timmar i drag?
Kan jag låna din kropp några veckor?Ja! Jag har gärna fönstret öppet hela dagen
Kan jag låna din kropp några veckor?
Min kollega kände på min hand och undrade om jag överhuvudtaget levde. Tydligen har han obehagskänslor nu efter också för han tyckte det kändes som att ta i en döing
Okok, döing-temperatur kanske är att föredraTvek om du vill ha den! Mkt oklar funktion, förutom att jag inte är frusen av mig då
Okok, döing-temperatur kanske är att föredra
Jag blir iofs inte heller frusen när jag har feber, fast jag har hört att man ska frysa då. Knas!Alltså ngt mellanting kanske vore att föredra?Jag har alltid feber. Men tänker att man borde bli frusen av det? Tydligen inte jag då
För att jag har luftburen allergi mot citrusDu kunde inte äta i frukostmatsalen? Varför inte? Låter ju helt skevt
Fryser som bara den. Är 18 grader men händer och fötter är iskalla. Får nog prata med chefen ändå, kan inte ha det så här i flera veckor.