Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad man kan få med kort varsel beror nog på om man förbeställt specialfrukost eller inte.

Ja sant. Jag förutsatte att hotellet var informerad om allergier.
Inget aning om vad som skulle undvikas men tex äggröra är ju matigare än ett kokt ägg. Ska snabba kolhydrater undvikas borde det finnas protein typ bacon eller kallskuret i ngn form (som jag har för mig att Sonic äter). Annars brukar det finnas pålägg av kyckling eller kanske lamm.
 
Tvättdag.

Kan ha varit så att jag skulle läst tvättanvisningen på en jacka lite bättre. Används som stalljacka och var tydligen dun, har fått den av en kompis.

Ok att jag har tennisbollar men jag har definitivt inte 8-10 timmars torktid på mig i hyreshus….

Den jackan får nog gå till de sälla jaktmarkerna.

Oops
 
Tvättdag.

Kan ha varit så att jag skulle läst tvättanvisningen på en jacka lite bättre. Används som stalljacka och var tydligen dun, har fått den av en kompis.

Ok att jag har tennisbollar men jag har definitivt inte 8-10 timmars torktid på mig i hyreshus….

Den jackan får nog gå till de sälla jaktmarkerna.

Oops
Behöver man så många timmar? :confused: Jag har bara hivat in mitt som en vanlig torktumling i typ dryga timmen...
 
Allmän blädag utan anledning idag :cautious: också är varenda högpriodiktat rejält långt + kallt på jobbet så jag sitter med en fleecefilt runt mig och funderar på torgvantar 🥶 så jobbar på och dricker rejäla mängder kaffe, tur det är den bästa kaffekokaren som sköter köket idag :laugh:
 
Samlar kraft fö att gå ner och elda och när det blivit tillräckligt varmt - duscha.
Under tiden ska jag rensa svamp.

Det är trattkantareller ÖVERALLT.. Gick bara några meter in i skogen innan jag behövde börja plocka.
Oh, trevligt. Kanske borde ut och kolla i markerna här hemma.
 
IMG_20221010_114546.webp

Protest mot jägarna i skogen säger Trule 😂 Det blockerar hans träningsvägar just nu och då får man rora sig själv 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
582
· Visningar
26 312
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp