Samma här! Skruvade ihop alla stommar till föräldrarnas kök själv!Jag älskar att skruva ihop IKEA möbler! Så tillfredsställande och enkelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Skruvade ihop alla stommar till föräldrarnas kök själv!Jag älskar att skruva ihop IKEA möbler! Så tillfredsställande och enkelt!
För att hon är katt?Suck, varför ska katten absolut gå på lådan när jag mockar den? Två ggr om dagen, det tar några minuter men hon måste absolut gå just då. Så jag måste hålla henne borta med ena handen medan den andra mockar.
Låter bra! Men tycker nog ändå att du borde göra kurserna på arbetstid, eller får du någon sorts ersättning för tiden du lägger ner på dem?Har precis kollat igenom massvis av material från nya jobbet om arbetssäkerhet m.m. Företaget har en hel hög med kurser online för de anställda, några av dem är obligatoriska och ska helst genomföras innan man börjar jobbet. Såå jag drog igenom dem nu ikväll. Lite imponerande ändå, för jag har aldrig sett skymten av något liknande på tidigare arbetsplatser. Jag kan dessutom se mitt schema online (där det även står vilken tid jag har lunchrast), min lön och massor av annat. Så fort jag lärt mig hitta överallt i systemen blir det nog superbra.
Jag började tänka på det med, när jag hade gjort klart flera av dem och såg att det fanns hur mycket som helst Det är mycket möjligt att jag skulle kunna göra dem på arbetstid, det stod inte så mycket om det i mailet jag fick med länk till dem. Nu var det flera jättekorta kurser som inte tog speciellt lång tid, men en som ska genomföras beräknades ta en timme och den tänker jag inte påbörja utan att ha pratat med chefen först.Låter bra! Men tycker nog ändå att du borde göra kurserna på arbetstid, eller får du någon sorts ersättning för tiden du lägger ner på dem?
Suck, varför ska katten absolut gå på lådan när jag mockar den? Två ggr om dagen, det tar några minuter men hon måste absolut gå just då. Så jag måste hålla henne borta med ena handen medan den andra mockar.
Hur länge ska du göra det? Hur tycker du att det känns?Har redan gått en morgonpromenad och fått ihop 5000 steg av dagens mål (20.000). Inväntar nu äggkokarens pip.
De dagar jag inte är i stallet får jag ihop kanske 2000 steg nackdelen med kontorsjobb!Hur länge ska du göra det? Hur tycker du att det känns?
Jag gjorde det i fem månader i fjol men tyckte att det kändes väl mkt. De dagarna som jag joggar på morgonen och jobbar hela dagen har jag 15 000 som mål men rätt ofta blir det närmare 20.
Men mina vilodagar nöjer jag mig med 10 000. När jag jobbar blir det oftast lite mer.
Ja det förstår jag. Jag går till och från jobbet och det är ca 3000 steg och sen för jag mig minst 5000 under en dag på jobbet. Så det är ju ”gratissteg”.De dagar jag inte är i stallet får jag ihop kanske 2000 steg nackdelen med kontorsjobb!