Jaha Det hade jag ingen aning om! Det fanns lite till för mig att pussla ihop men tror jag är med nuHetvägg är semla i varm mjölk hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha Det hade jag ingen aning om! Det fanns lite till för mig att pussla ihop men tror jag är med nuHetvägg är semla i varm mjölk hehe
Så fint och gott det ser ut !Har haft en bra dag. Började med lite sovmorgon och sedan en långpromenad med hunden. Efter lunch var jag med syster på Afternoon Tea på ett närliggande lantcafe. Mycket trevligt och vi blev båda proppmätta.
Visa bifogad fil 102070
Sedan var det fint väder så jag satt ute i lä och läste i nästan två timmar. Efter det omplanterat och klippt några palettblad och tvättat en maskin. Nu myser jag och hunden i tv-soffan.
Vet inte med Schenker men DHL har två dagar i veckan på ”vår” lanthandel en dryg mil bort. Mest irriterande är att för DHL så har man inte kunnat välja utlämningsställe.Nu har ÄNTLIGEN min kappa kommit till ort några mil ifrån mig, vilket till 99% betyder att den kommer fram idag !! Men det har tagit TID. Den lämnades in till Schenker i Stockholm vid 18-tiden i onsdags och sedan hände ingenting nytt förrän vid lunchtid fredag. Då var den fortfarande i Stockholm. Vilket är rätt mysko. Har inte Schenker upphämtning från alla utlämningsställen dagligen ?
Nu har ÄNTLIGEN min kappa kommit till ort några mil ifrån mig, vilket till 99% betyder att den kommer fram idag !! Men det har tagit TID. Den lämnades in till Schenker i Stockholm vid 18-tiden i onsdags och sedan hände ingenting nytt förrän vid lunchtid fredag. Då var den fortfarande i Stockholm. Vilket är rätt mysko. Har inte Schenker upphämtning från alla utlämningsställen dagligen ?
Vet inte med Schenker men DHL har två dagar i veckan på ”vår” lanthandel en dryg mil bort. Mest irriterande är att för DHL så har man inte kunnat välja utlämningsställe.
Kan tänka mig att det kanske är annorlunda på mindre orter (tyvärr), men märkligt om det är så i Stockholm också....Vi har tre dagar i veckan här i byn.
Förtydligande: Just det här med att inte kunna välja ett utlämningsställe som man ändå kör förbi nästan dagligen, och istället måste köra 2 mil helt extra (dit och hem) åt ett helt annat håll är det som utgör irritationen. Att det är varannandag är helt okej för min del.Vet inte med Schenker men DHL har två dagar i veckan på ”vår” lanthandel en dryg mil bort. Mest irriterande är att för DHL så har man inte kunnat välja utlämningsställe.
Det förstår jag ibland kan jag välja utlämningsställe på DHL och bring. Då väljer jag 15 meter från jobbet istället för de i mitt samhälle men åt fel håll. Träligt och ha 1 mil till stället och kanske åt fel håll för en själv.Mest irriterande är att för DHL så har man inte kunnat välja utlämningsställe.