Oooh, näsan! *Är en näsmänniska*Väldigt lik skådespelaren Zach McGowan.
Visa bifogad fil 101878
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh, näsan! *Är en näsmänniska*Väldigt lik skådespelaren Zach McGowan.
Visa bifogad fil 101878
Jag har toktråkigt, astrist och omöjligt typiskt skandinaviskt hår. Massor med fina, fina blonda strån som tar skada av alla produkter men samtidigt aldrig håller någon typ av intressant form utan dem.Jag är inte helt säker på vad svenskt/skandinaviskt hår innebär men jag tror inte jag har det Jag har framför allt väldigt tjockt hår som tar tre tusen år att torka, slinga, föna etc. Inte särskilt fina eller mjuka strån, mycket egen vilja, eller snarare ovilja att samarbeta.
Ser ut som typiskt svartmögel, de får en ofta i silikonen. Köp en redig mögelspray eller lägg ny silkon tänker jag. Det finns mögelskydd i all silikon men om jag förstår det håller den som bäst i ett par år.Hittade det här i duschen, funderar på om det är mögel.
Nästa steg är vad man kan göra åt det. Blir till att googla å läsa på nu.
Visa bifogad fil 101871
Hos oss går nyanställda in på högre lön än många befintliga anställda. Vissa går, trots alla mina specialuppdrag, in på högre lön än jag
Vår ena katt började att äta räkor och katt 2 rynkade på näsan. Efter ett tag insåg katt 2 att den andra katten åt godsakerna hmm kanske nåt gott bäst att testa. Nja men bäst att äta så inte syrran käkar.
Silikonen ska bort, vi tittade efter ”shower tray” (kommer inte på vad det heter på svenska), som ska finnas att köpa till den duschväggen från Ikea.Ser ut som typiskt svartmögel, de får en ofta i silikonen. Köp en redig mögelspray eller lägg ny silkon tänker jag. Det finns mögelskydd i all silikon men om jag förstår det håller den som bäst i ett par år.
Härligt!Jag kommer. Väntar på att min köttbonde skall leverera lever. :