Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Redan fått ihop nästan 16000 steg (målet är minst 20000 dagligen). Blir väl ett städryck sen, (ex)mannen har börjat flytta ut och det drar fram damråttorna.
 

Bifogade filer

  • 23FCFC64-0277-4039-9D86-1FE791F1CA47.webp
    23FCFC64-0277-4039-9D86-1FE791F1CA47.webp
    859 KB · Visningar: 38
Varit på utflykt med mamma till en stor tygaffär och shoppat loss 😍 Köpte god lunch på ett café innan vi åkte hem igen.
Nu har jag städat lägenheten och ska sen tillbaka till föräldrarna för lite försenad födelsedagsmiddag. Bra lördag!
 
Ska ta lite kaffe. Tror jag faktiskt ändå ska ta en vända på gymmet idag, är trött och seg efter den här veckan men behöver röra på mig. Kroppen gör ont efter allt sittande framför datorn. Motion hjälper till att släppa på alla spänningar och värken i rygg och ben. Får nog bli så ändå 😜
 
Måste bara berätta om dagens uteritt. Kommer en älg travandes mot oss. På vägen O_o Dessutom helt själv.
Hästarna skötte sig väldigt bra måste jag säga även fast en blev väldigt stressad och älgen bara dundrade på där rakt mot oss. Så många tankar som flög runt i huvudet tänkte den måste ju vända snart men den bara fortsatte!
Några meter framför genar den av och ut på åkern istället för att fortsätta sin rutt.
 
Är lite sur på mig själv. Har spelat på trav. Är inte sur över det men är sur för att hästen jag spelade som vinnare blev tvåa och hästen jag spelade plats galopperade bort sig.
Ska aldrig spela vinnare igen!

Annars har jag haft en seg dag med värk från morgonen. Försökte vila bort huvudvärken men det blev till migrän så tog både sumatriptan och paraflex, sen efter ett tag blev det bättre. Nu är jag mest trött.
Kollar Flip & flop. Vill sova. :sleep:
 
gav mig tillåtelse att vila i sängen en timme. Det blev vila i sängen i 3. Ute med hunden i en timme i regn, vi är båda missnöjda och frusna ännu mer nu än tidigare.
Har lagat mat och ska nu äta. Slarvar med maten och @Trott är på mig, så därför tog jag mig i kragen och lagade mat istället för att käka knäckemacka som faktiskt var min tanke först. Bra när någon petar irriterad på en sådär, @Trott ! ;)

i kväll ska jag ta tag i lite av det från förrådet som bars upp i veckan för att gås igenom, det som var min plan i dag istället för att tryna bort dagen i sängen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 423
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp