Det är bra, det behövs! Mat är inte min starka sida!Ja nån lär ju försöka få in dig på rätt spår igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra, det behövs! Mat är inte min starka sida!Ja nån lär ju försöka få in dig på rätt spår igen
Morr... Våfflorna hängde FAST i våffeljärnet.... Jag har gjort våfflor med detta recept förut och de blev toppenbra, men denna gång var det rena katastrofen. De delade sig och hängde fast både uppe och nere. Det enda jag kan tänka är att det kanske var margarinet som ställde till det. Jag brukar använda smör, men sedan smör har blivit dyrt köper jag margarin också numera. Och sparar smöret till sådant där jag tycker att smörsmaken är viktig. Men jag borde kanske inte haft margarin i våfflorna....
Nåja, vi lyckades få i oss några i alla fall och smaken var trevlig !
Vi hade samma bekymmer idag på lunchen, men gick när jag dränkte järnet i margarin både uppe och nere Sen var det inga problem.Morr... Våfflorna hängde FAST i våffeljärnet.... Jag har gjort våfflor med detta recept förut och de blev toppenbra, men denna gång var det rena katastrofen. De delade sig och hängde fast både uppe och nere. Det enda jag kan tänka är att det kanske var margarinet som ställde till det. Jag brukar använda smör, men sedan smör har blivit dyrt köper jag margarin också numera. Och sparar smöret till sådant där jag tycker att smörsmaken är viktig. Men jag borde kanske inte haft margarin i våfflorna....
Inte ens DET hjälpte här. Det blev lite bättre, men inte bra. Jag svor och spettade skållheta våffelrester....Vi hade samma bekymmer idag på lunchen, men gick när jag dränkte järnet i margarin både uppe och nere Sen var det inga problem.
Försökte. Funkade inte idag.... Inte ens om jag näst intill brände våfflorna funkade den metoden....Sa gor mina vafflor nar jag ar for otalig och oppnar vaffel jarnet for tidigt. Om jag da stanger det fort och vantar ett par minuter till och sedan forsiktigt oppnar igen brukar det ga bra.
Åh, min hjärtehästs sista avkomma var också SÅ lik henne. Ibland ångrar jag att jag inte köpte honom… de var så lika på många sätt Första gången jag såg honom som vuxen kände jag samma som du… tyvärr finns varken hon eller han längre i livet.Hälsat på föl idag. Och dessutom träffat mitt älsklingsstos sista avkomma. Så lik sin mor.
Har inte träffat henne sen hon var föl och det är ett gäng år sedan.
Snusade mig i ansiktet på samma sätt, ville bli smekt och kliad på samma sätt och luktade till och med som sin mor. Jag blev så sentimental att jag grät lite diskret.
Det går alltså ingen nöd på dig.
Både wilys o CG har smör på extrapris tom i morgonMorr... Våfflorna hängde FAST i våffeljärnet.... Jag har gjort våfflor med detta recept förut och de blev toppenbra, men denna gång var det rena katastrofen. De delade sig och hängde fast både uppe och nere. Det enda jag kan tänka är att det kanske var margarinet som ställde till det. Jag brukar använda smör, men sedan smör har blivit dyrt köper jag margarin också numera. Och sparar smöret till sådant där jag tycker att smörsmaken är viktig. Men jag borde kanske inte haft margarin i våfflorna....
Då sover nästan jag.Tror att det om en timme blir lagom att plocka fram chipsen
Jag bunkrar smör när det är extrapris. Håller länge i frysen.Försökte. Funkade inte idag.... Inte ens om jag näst intill brände våfflorna funkade den metoden....
Då sover nästan jag.