Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte. Funkade inte idag.... Inte ens om jag näst intill brände våfflorna funkade den metoden....
Smart! Jag har inte tankt pa att frysa smor, men ska nog ta och lagga in ett paket i frysen sa jag aldrig rakar bli utan smor nar jag behover det.Jag bunkrar smör när det är extrapris. Håller länge i frysen.
Vägrar margarin, det är skapligt äckligt enligt mina smaklökar.
Tråkigt med dina våfflor! Vi använder alltid margarin till våfflor så det kanske inte berodde på det?Morr... Våfflorna hängde FAST i våffeljärnet.... Jag har gjort våfflor med detta recept förut och de blev toppenbra, men denna gång var det rena katastrofen. De delade sig och hängde fast både uppe och nere. Det enda jag kan tänka är att det kanske var margarinet som ställde till det. Jag brukar använda smör, men sedan smör har blivit dyrt köper jag margarin också numera. Och sparar smöret till sådant där jag tycker att smörsmaken är viktig. Men jag borde kanske inte haft margarin i våfflorna....
Nåja, vi lyckades få i oss några i alla fall och smaken var trevlig !
Är nöjd med min födelsedag.
Är nöjd med min födelsedag.
Kanske inte, men då undrar jag verkligen vad som gick snett.... ?Tråkigt med dina våfflor! Vi använder alltid margarin till våfflor så det kanske inte berodde på det?
Grattis på födelsedagenÄr nöjd med min födelsedag.
Samma här, köper alltid på mig när det är billigt. Samma med lagrad ost, håller många månader oöppnat och bra att ha de gånger jag har besökare. Vet inte när jag köpte margarin sist, kan inte varit det här seklet.Jag bunkrar smör när det är extrapris. Håller länge i frysen.
Vägrar margarin, det är skapligt äckligt enligt mina smaklökar.
Grattis!Är nöjd med min födelsedag.
Grattis på födelsedagenÄr nöjd med min födelsedag.