Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
7,3 km-check.
Oktober har tagit över från september.
Omringad av vackra färger.
Andetag som fylldes med härlig luft.
1AB044D8-4F65-4B47-B177-AC1253FD011D.webp
 
Måste hitta en bra present till en god vän som fyller år. Det är helt blankt!! Och jag måste lösa det IDAG! Kaos

Han gillar:

Litteratur
Konst
Vin
Vinthundar

Han är finsmakare inom allt så jag kan inte köpa tex en bok vilken som helst. Känner att det enda jag ev har koll på är vin. Men det känns trist.
Jag vet att han älskar ett halsband som jag har. Har sökt efter detta men det tillverkas inte längre av designern. Skulle kunna ge honom mitt då jag inte använder ser speciellt ofta men känns kanske som en trist grej att ge ngt man själv haft.
 
Måste hitta en bra present till en god vän som fyller år. Det är helt blankt!! Och jag måste lösa det IDAG! Kaos

Han gillar:

Litteratur
Konst
Vin
Vinthundar

Han är finsmakare inom allt så jag kan inte köpa tex en bok vilken som helst. Känner att det enda jag ev har koll på är vin. Men det känns trist.
Jag vet att han älskar ett halsband som jag har. Har sökt efter detta men det tillverkas inte längre av designern. Skulle kunna ge honom mitt då jag inte använder ser speciellt ofta men känns kanske som en trist grej att ge ngt man själv haft.
Om du vill avvara halsbandet hade jag gett det och en flaska vin.
 
Måste hitta en bra present till en god vän som fyller år. Det är helt blankt!! Och jag måste lösa det IDAG! Kaos

Han gillar:

Litteratur
Konst
Vin
Vinthundar

Han är finsmakare inom allt så jag kan inte köpa tex en bok vilken som helst. Känner att det enda jag ev har koll på är vin. Men det känns trist.
Jag vet att han älskar ett halsband som jag har. Har sökt efter detta men det tillverkas inte längre av designern. Skulle kunna ge honom mitt då jag inte använder ser speciellt ofta men känns kanske som en trist grej att ge ngt man själv haft.
Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig :) ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin.... :)
 
Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig :) ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin.... :)
Stämmer in i kören och tycker nästan tvärtom, det blir en mycket mer personlig present där man sett personen och valt noga. Det är väl mer om om man ger något som man inte ens tyckte hade varit värt att lämna till second hand, som den där frågeställningen kan uppstå.
 
Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig :) ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin.... :)

Halsbandet är tjusigare än 30 flaskor vin 😉
Kanske ska ge det ändå. Då vet jag att han får ngt han verkligen vill ha. Kanske t.o.m. har kvar originalkartongen nånstans
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 418
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp