Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du vill avvara halsbandet hade jag gett det och en flaska vin.Måste hitta en bra present till en god vän som fyller år. Det är helt blankt!! Och jag måste lösa det IDAG! Kaos
Han gillar:
Litteratur
Konst
Vin
Vinthundar
Han är finsmakare inom allt så jag kan inte köpa tex en bok vilken som helst. Känner att det enda jag ev har koll på är vin. Men det känns trist.
Jag vet att han älskar ett halsband som jag har. Har sökt efter detta men det tillverkas inte längre av designern. Skulle kunna ge honom mitt då jag inte använder ser speciellt ofta men känns kanske som en trist grej att ge ngt man själv haft.
Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin....Måste hitta en bra present till en god vän som fyller år. Det är helt blankt!! Och jag måste lösa det IDAG! Kaos
Han gillar:
Litteratur
Konst
Vin
Vinthundar
Han är finsmakare inom allt så jag kan inte köpa tex en bok vilken som helst. Känner att det enda jag ev har koll på är vin. Men det känns trist.
Jag vet att han älskar ett halsband som jag har. Har sökt efter detta men det tillverkas inte längre av designern. Skulle kunna ge honom mitt då jag inte använder ser speciellt ofta men känns kanske som en trist grej att ge ngt man själv haft.
Stämmer in i kören och tycker nästan tvärtom, det blir en mycket mer personlig present där man sett personen och valt noga. Det är väl mer om om man ger något som man inte ens tyckte hade varit värt att lämna till second hand, som den där frågeställningen kan uppstå.Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin....
Jag tänker som @MarieJ . Jag tycker inte ALLS att det är trist att ge något man själv har haft och tyckt om i fall det är precis det som någon annan önskar sig ! Slå in halsbandet riktigt fint och ge det tillsammans med en tjusig flaska vin....
Nu har du ju redan hittat en perfekt present, annars tänker jag att folk som gillar vinthundar ofta önskar sig fler vinthundar (eller så projicerar jag)Halsbandet är tjusigare än 30 flaskor vin
Kanske ska ge det ändå. Då vet jag att han får ngt han verkligen vill ha. Kanske t.o.m. har kvar originalkartongen nånstans
Nu har du ju redan hittat en perfekt present, annars tänker jag att folk som gillar vinthundar ofta önskar sig fler vinthundar (eller så projicerar jag)
12,90 kr/kg för morötter i lösvikt på Willys idag....Funderar på att åka och köpa spån och morötter. Morötterna till ett kilopris på 6,60 kr, höll på få dåndimpen igår när jag såg ett butikspris på över 16 kr/kilo!