Den fick lite sällskap av lokal getgrillost och en dito korv.Leverpastejen är klar. Leverpastejen är god!
Leverpastej till middag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den fick lite sällskap av lokal getgrillost och en dito korv.Leverpastejen är klar. Leverpastejen är god!
Leverpastej till middag?
De är så finaKatterna har anlänt! Bägge klättrade direkt upp på loftet
Visa bifogad fil 101845
Nu ska jag dock börja skala räkor här nere så återstår att se om de kommer nedflygande
Katterna har anlänt! Bägge klättrade direkt upp på loftet
Visa bifogad fil 101845
Nu ska jag dock börja skala räkor här nere så återstår att se om de kommer nedflygande
Titta nu, du måste byta ut den gröna mössan mot en rosa, röd eller orange!Visa bifogad fil 101830
När man behöver det som mest känns det skönt att hästen faktist är med på noterna och vill träna Han var så sjukt nöjd när matte dök upp och började rulla ut vagnen.
Morfin blir man ju lugnare av (iaf jag) Håll koll bara så han inte ramlar igen, man kan bli lite ramlig av att bli dåsigGod nyhet om pappa dock! Han var ju hos doktorn och det gick bättre på hemvägen. Doktorn såg inga nya problem och gav honom ny medicin som innehåller lite morfin, så hjälper det förhoppningsvis mot smärtan bättre. Och så blev omslaget utbytt (Han hade dock rivit bort den två gånger redan innan )
Hoppas nu att han kan bara vara hemma med sin medicin och vila upp sig till flytten nästa vecka. Så kanske han kan bli bättre inför den
Något lättsamt dataspel? Något typ city aktigt som jag har för mig att du håller på med? /dataspel-n00bHar handlat nya träningsskor, ny sprayburk mot monstren, tränat och ätit.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med. Tror jag ska försöka slappna av så mycket som möjligt. Jag börjar känna att hjärnan och kroppen liksom börjat snurra lite långsammare, får försöka hjälpa dem på traven lite.
Han är redan ramlig pga huvudet Alltså, mamma håller redan koll på honom när han går någonstans. Så det är lite mest pest eller kolera just nuMorfin blir man ju lugnare av (iaf jag) Håll koll bara så han inte ramlar igen, man kan bli lite ramlig av att bli dåsig
Det blir nog lite youtube, och sedan Kena - Bridge of Spirits.Något lättsamt dataspel? Något typ city aktigt som jag har för mig att du håller på med? /dataspel-n00b
Svamp-hattarna är ju sötast i VÄRLDEN!Det blir nog lite youtube, och sedan Kena - Bridge of Spirits.
Alltså titta, hur kan man motstå?!?!
Går inte. Helt jävla omöjligt att motstå
Var beredd på att fånga katter i flykten (var de inte de som var lite dumdristiga också??) !Katterna har anlänt! Bägge klättrade direkt upp på loftet
Visa bifogad fil 101845
Haha han var nog kränkt ändå Men pappa sa att hans syns väl ner från vägen nu när han kommerTitta nu, du måste byta ut den gröna mössan mot en rosa, röd eller orange!
Det ser ut som om du spänt för en älg utan öron ju...
Lång dag idag! Sov värdelöst och behövde gå upp tidigt. Men fick en förmiddag med kollegan på jobbet Fick en liten födelsedagspresent t.o.m.!
Kändes konstigt att ingen annan grattade mig när vi var tillbaka på kontoret, men till slut var det nog någon som såg det på fb och då fick jag lite gratulationer
Sen ridlektion som gick helt ok, och ett långt telefonsamtal med en god vän som jag inte hört av på ett tag Nu ska det bli skönt att sova!
Varm leverpastej, potatis och skirat smör är fortfarande en av de rätter jag saknar att äta hos min mamma. Bara hon kan göra det sådär gott! Och rotmos och fläsklägg!Leverpastejen är klar. Leverpastejen är god!
Leverpastej till middag?