Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har gjort schema till oss på jobbet nu. Ska bara skrivas in i Excel och sedan word. Eller Word direkt? Är jag omständlig? Ett första utkast, kan komma att ändras...

I morgon jobbar jag bara två timmar men har akutsysslorna så blir stressigt att hinna med, så bra om jag är klar till dess.
Tabellfunktionen i Word! (älskar den :))

Du behöver väl inga formler eller uträkningar?
 
Nu är det 5e gången på typ 1,5 vecka vi inte får någon UNT
Har ringt och anmält det varje gång. De säger att de hat problem med nyckeln...
De hat fått portkoden flera gånger

Vad star UNT for?

Jo, fast med öppet fönster i sovrummet mitt i vintern lär man ju släppa ut en del värme ifrån hela huset, tänker jag.... :)

Om sovrumsdorren ar stangd sa blir det inte sa farligt. Vi har oppet fonster i sovrummet och kor varme i hela huset da vi inte kan stanga av ett rum. Den varme som kommer ut i sovrummet slapps till viss del ut, men lite stannar kvar sa det ar aldrig for kallt utan precis lagom att ligga ihopkrupen under ett fluffigt duntacke.
 
Jag vill till ridskolan och jag vill gosa katt. Ridskolan får jag i kväll och katt får jag i morgon. Rätt bra ändå.
I går såg jag en död plattbaggelarv, i morse noll plattbaggar. Håll tummarna nu för noll plattbaggar när jag kommer hem efter jobbet :nailbiting:
Känner mig fortfarande ganska nere och trög i hjärnan, men försöker se lite mer positivt på världen och livet (det är 217834 gånger enklare nu när jag inte har pms :angel:)
 
Behöver nytt bälte pga nuvarande håller på att ge upp helt, men bältena hade storlek xs-xl, hur ska jag kunna veta vilken jag beställa? Får väl chansa på samma storlek som mina byxor.
 
Har precis varit på anställningsintervju för ett intressant jobb. Det slutade med att jag och chefen satt och pratade i en timme och att hon fick se bilder på mina hundar :rofl: Lät som att det är 5 pers kvar nu och det är två som ska anställas, så rätt god chans att få jobb ändå! I nästa vecka skulle jag få besked.
 
Hundarna kom just tillbaka efter att ha varit iväg på egna (människoguidade) äventyr. Alltid lika märklig känsla att vara helt själv hemma. Det ringde på dörren under tiden de var borta och det var helt...tyst? Plus att jag kände mig väldigt sårbar när jag öppnade. Helt utan backup liksom 😅
 
Sitter och är ganska upprörd då vi från en vet fått magmedicin utskrivet till vår hund i våras och när vi var på återbesök frågade jag om vi skulle fortsätta med den och då var det "Jadå, bara fortsätt om det funkar". Och när jag nu ringde för att få ett nytt recept på det så säger den äldre och mer rutinerade vetten att den där ska de endast ges 14 dagar vid behov...

Kul att höra ett halvår senare :banghead:
 
Tar ett litet mys med mina tjejer 😍❤️
20220926_155919.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp