Nej Aldrig. Han måste mutas för att hållas på gott humör inför det matte planerar imorgon Han ligger i riskzon för klippning snart.Jag läste fel att du hade mulat Trule
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej Aldrig. Han måste mutas för att hållas på gott humör inför det matte planerar imorgon Han ligger i riskzon för klippning snart.Jag läste fel att du hade mulat Trule
Första gången jag gjort nånsin
Kommer nog ha svårt att jobba då vi har studiedag
Gick ner till stationen
Tar ca 10 min
Har så ont I ögonen nu
Har för mig att @Sonic76 skrev att hon hade problem trots solglasögon?Sa de inte till dig att ta med solglasögon om du är känslig? Jag fotograferar ögonen en till två ggr per år och har alltid fått det rådet. Tack gode gud att de numera har bättre grejer än belladonna. Då var jag blind som en fladdermus och ljuskänslig som sjutton nästan hela dagen. Numera är jag fortfarande blind men det går över mycket snabbare.
Fast det är bara när man sover som det är skönt att ha det så, annars fryser jag nog rätt lätt ändå!Plus @Enya och några till. Ni bör ju VERKLIGEN inte ha några problem med att spara el på uppvärmningen i vinter.... Det låter som om ni skulle må bäst i en ouppvärmd igloo....
Inga formler eller uträkningar nej har inte tänkt på att word har tabellfunktion, får kolla in den, men nu är schemat gjort i alla fall! Och inlagt i word också.Tabellfunktionen i Word! (älskar den )
Du behöver väl inga formler eller uträkningar?
Ahhh! Idag åkte värmefilten fram igen! Som att ha 10 gosiga katter ovanpå sig .
Så här ser mina IKEA-påslakan ut efter några års användning under vintertid och ett antal tvättar...Min tveksamhet mot flanellakan grundar sig i att ALL flanell jag kommit i kontakt med förr eller senare har blivit noppig.....
UNT står för Upsala nya tidningVad star UNT for?
Om sovrumsdorren ar stangd sa blir det inte sa farligt. Vi har oppet fonster i sovrummet och kor varme i hela huset da vi inte kan stanga av ett rum. Den varme som kommer ut i sovrummet slapps till viss del ut, men lite stannar kvar sa det ar aldrig for kallt utan precis lagom att ligga ihopkrupen under ett fluffigt duntacke.
Skitbra! Men kolla säsong 1 först.Har funderat på att se den. Bra eller skitbra?
Är det nu jag ska erkänna att jag fastnat i ett badkar på ett hotell? Är väl typ ett år och 37 kg sedan, så frågan är om jag vågar bada i det nu.... men tja... för alltid avskräckt kanske!... bara för det var jag dock totalfrusen efter kvällspromenaden och satte mig ned i en varm dusch ett tag. Jag önskar så att jag hade ett badkar, men då hade jag väl sovit där minst tre nätter av sju.
Jag vet att jag kommer att få en voucher av jobbet (för hela fem år av trofast tjänst ) och funderar faktiskt på att använda den till en natt på ett av hotellen för mig och djuren BARA för att få bada i badkar.
Krya på dig!Jag kan dela med mig av min värme till den som önskar. Feber är inte min grej!