Nejmen
Skicka PM om du behöver skriva med någon.
Ligger själv i skilsmässa just nu, sedan förra helgen. Efter 11 år tillsammans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejmen
Skicka PM om du behöver skriva med någon.
Ligger själv i skilsmässa just nu, sedan förra helgen. Efter 11 år tillsammans.
Åh vad tråkigt ❤Ja, efter 12 år ihop och 3 gemensamma barn.
Tack ❤
Vi har två pratkvarnar här hemma med ❤. Honan har alltid jamat väldigt mycket jämfört med kullbrorsan och hanen vi miste men kattungen är lite värre tror jag bestämt . Sägs ju att maine coon är mycket pratiga och han är ju dels detDuscha och sen sätta sig vid datorn. Det kommer bli en lång natt Tur jag redan har sovit som en stock i tre timmar med Kajsa på soffan Kajsa mitt lilla russin som jag kallar henne Den mest pratglada katt jag träffat.
Inte än! En massa höstmys kvar ju! Promenader i lövskogar och bondens marknad med en massa pumpor och baka äppelpaj och koka soppor och titta på småläskiga filmer och, viktigast av allt, njuta av den bästa modesäsongen! Sen är det jul och nyår, också rätt kul. Efter det blir det lite väl grått ett tag och då kan vi gå i ide tycker jag.
Vilken jobbig situation, det är klart att du ska ge ett långt varmt bad en chans igen!Är det nu jag ska erkänna att jag fastnat i ett badkar på ett hotell? Är väl typ ett år och 37 kg sedan, så frågan är om jag vågar bada i det nu.... men tja... för alltid avskräckt kanske!
Har badkar hemma som jag badar i någon gång ibland Men där har jag inte vågat testa igen, ogillar utformingen av badkaret där, får samma rum alltid så kan inte smita ifrån badkaret, praktiskt med samma rum på alla andra sätt och vis juVilken jobbig situation, det är klart att du ska ge ett långt varmt bad en chans igen!
Men alltså jag menar orimligt varmt... det räcker vell med vanlig filt max eller vad säger du @LadyCovergirl
Är du ok? Har du stöd?Ja, efter 12 år ihop och 3 gemensamma barn.
Tack ❤