Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är arg. Fattar att ingen vill höra om min fotjäkel mer, när jag själv är sjukt trött på den.
Försökte gå en halv dag utan kryckor, resulterade i en fot i en annan färg, väldigt varm och svullen såklart.
Ska fråga sjukgymnasten på onsdag om det ändå är ok att den beter sig så. För det gör inte så ont iaf!
Efter 8 veckor på kryckor är jag jäääkligt sugen på att kasta ut dom genom fönstret ☹️.
(Jag vet att jag låter gnällig. Men jag vill så gärna bli helt bra så att jag kan börja rida!)
 
Har jobbat hela kvällen, åkte och tittade till hästarna på vägen hem och nu är fyrfotingarna hemma matade och hundarna rastade. Själv har jag lagt mig för natten och ställt klockan. Blir långdag i morgon med tre timmar möte före mitt ordinarie pass. :yuck:
 
Jag har alltid endast påslakan :) På vintern, när temperaturen i sovrummet är 15 grader och lägre, inleder jag natten med en filt men vaknar alltid med bara påslakan. (Och ofta en eller båda fötter utanför :D )
När jag bodde hemma och vår kattvind inte ännu var isolerad och inredd till rum kunde det ibland (om man inte eldat nyligen) vara neråt 13 grader, då var lakanen iskalla så det nästan gjorde ont i musklerna men så gott man sov 😍
 
Barnet somnade så tidigt igår så jag knappt visste vad jag skulle göra med all tid :laugh:
Men det slog tillbaka när han vaknade klockan 4 och kom tassande till min säng! Sen kunde jag nästan inte somna om…
Nu kaffe och försöker vakna.

Smsade min kollega igår som sa att hon var i sin lilla stuga som varken har el eller vatten, tänker på henne nu när jag sitter här och fryser med två filtar och två tröjor och en sjal :angel: Hoppas hon eldar på bra där borta…!

(Tänker också lite på att @LadyCovergirl nog skulle trivas i min lägenhet 😂)
 
Sovit uselt. Vaknat flera gånger, drömt och frusit och svettats.
Har varit ute och avverkat rundan i mysigt höstregn.
Hann duscha innan värmen ska vara avstängd i 12 timmar.
Nu ska jag njuta av kaffet och soffan i en och halv timme innan det är jobb till 16:30.
96B6F7CE-1549-4F7D-B38E-2ABD40D2272A.webp
 
Väntar på att det är dags att åka till VC. Fick en akuttid när jag ringde igår så det är ju skönt i alla fall. Har sedan slutet på Augusti haft något som liknar UVI men efter två kurer med antibiotika och att jag fortfarande har så ont att jag inte kan sova, både i sidorna på magen och i lederna så måste det väl vara något annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
36 031
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp