En liten del av de rensade kantarellerna har lyckats frysa i kylen..Lika bra jag förväller dem på en gång och så frukost och kaffe på G . En maskin tvätt och disk är igång också .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter härligt! Vill också kunna börja köra min häst men jag väntar fortfarande på hjulen vars leverans skjuts upp hela tiden så snart kräver jag återbetalning.Dags för kaffe sen ska jag köra häst Perfekt väder dessutom lite lagom varmt och sol.
Din katt ÄR en hund.Hjälp! Min katt luktar hund. Hon har gått och strukit sig under magen på hunden och sedan blivit slickad läns med hela ryggen och huvudet så nu luktar hon.
Jag såg det där på instagram... Känns som att en orosanmälan vore lämplig för barnens skull... Helt absurt!En ”kändis” i Sverige fyller år och har en stor fest med maskeradtema. Många kändisar går dit, tar med sig sina barn och alla är utklädda från topp till tå inklusive barnen.
Temat är hallickar och prostituerade (”Pimps and hoes”). Barn som vuxna är utklädda med nätstrumpbyxor, högklackade lackstövlar, korta kjolar etc.
Hur i helvete kan någon år 2022 vilja gå med på detta, och tycka att det är en bra idé? Hur i helvete kan man inte ens förstå problemet när man blir kritiserad? Det övergår mitt förstånd till varför man skulle vilja festa utklädd som ett traffickingoffer eller våldtäktsman och människohandlare. Varför var det ingen som ifrågasatte?
Heja dig. Du klarar vara rationell och klok mitt i kaos.Oj, vad jag fick mycket respons, hittar inte tillbaka till alla inlägg.
Huvudet över ytan, ska ringa banken imorgon för värdering av huset så att jag förhoppningsvis kan ta över det. Har anhöriga som kan hjälpa mig ekonomiskt också så att jag kan köpa ut honom. Det kommer lösa sig och det kommer att bli bra.