Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lottat ut en tavla. Har nu nagellack endast på vänster hand - handen som var med i dragningen 😆
Funderar på att göra ngt idag men har huvudvärken från helvetet och känner mig allmänt skakig.
 
Senast ändrad av en moderator:
Varit ute med hunden, hopplöst en vacker söndag när alla är ute med sina hundar. Och hunden är en heeeeeej! Vifta på svansen hälsa på alla hund. Nu ska jag titta ikapp på fälttävlanshoppningen och chilla lite.

Stirfry jag tog ut i går var definitivt inte god. Har en gurka kvar - efter att två frös sönder - och eftersom jag håller på att tömma frysen så tror jag, jag tar ett paket kallrökt lax och gör en gurksallad till.
 
Nu är marknaden slut. Huvudvärken är borta men trött är jag.
DFC4EF98-B00B-4DB5-BE73-3E76275CAA55.webp
 
Sitter och studerar sambon när han stressar runt p.g.a. att han inte lyssnar på den som faktiskt har planering som yrke(🙋‍♀️). Så, dagens lärdom är "åker man till Biltema i 2 timmar och nöjesshoppar när man behöver fixa med saker inför jobb så får man faktiskt dra det tunga lasset själv". 🤷‍♀️

Själv tänker jag ta mig en varm dusch och lite hudvårdande som self care idag. 🧖‍♀️
 
Varit till en granne och tittat till kattmamman och ungarna, en lite svartvit och en liten sköldpadda. :love:
Sen var jag till andra grannen och hämtade en massa frysta grönsaker jag fått ha i hans frys då det blev fullt i min, fortfarande väldigt proppfullt hos mig men fick in det mesta, resten ligger i kylen så länge och jag ska äta upp en påse innan jobbet ikväll. :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 401
· Visningar
39 245
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp