Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tittat på Ghostbusters: Afterlife och insåg att originalet gjordes 1984, jag minns den knappt men vissa saker minns jag. Kan inte vara gammal när jag såg den med pappa, var 4 år 1984 så det var väl året/åren efter.

Ingen höjdarfilm för övrigt, men helt ok att vila ögonen på :) Ungefär som Jurassic Park filmerna, man ser inte dem för att de är bra utan för att de är Jurassic Park ju :D
 
Vaknade precis av en underlig dröm.
Var på ett ställe där jag behövde dela sovrum med en man som visade att han tyckte jag var attraktiv och att han kanske inte skulle kunna låta bli mig om jag somnade. Samtidigt lyckades världens giftigaste och sötaste ödla komma in i rummet och ville leka/gosa (tänk hund).giftig bara att röra.

Fick liksom värja mig hela natten. Känner mig helt slut efter allt "springande"
 
Sen middag avklarad efter att jag gick over till grannen/gode vannen med nagra kort hon fragat efter. Da det ar min vindrickar kompis pa var gata sa blev det sa klart ett glas vin ... och mycket prat. Hon har ett fantastiskt gott forhallande till sin foredetta man och sina barns far ... som jag traffat flera ganger hos henne, men i dag berattade hon om hur hela skilsmassan gick till.
Han hade ett forhallande med en (gift) tjej pa deras firma ... i over ett ar ... innan han talade om det for henne. Sa fort skilsmassan var klar tog han sin tjej till stranden for en romantisk helg och talade om att det hela var nu klart ... varpa hon forklarade att hon hittat en annan. :angel: 😂
Vi hade en super trevlig eftermiddag med manga skratt .... jag fnissar fortfarande
 
Ja nu blir det viktigt med info när alla nybörjare ska börja elda :nailbiting:
I förra veckan när jag lyssnade på P4 extra, så hade Titti en brandchef på tråden som pratade just om detta. Bra tyckte jag!
Ja verkligen! Tror vi får ut info nästa vecka från oss iaf.
Nog inte så många som förstår att du inte kan/får värma upp ett hus med en kamin för ”mys-eldning”. Det är skillnad…

Det gick bra här igår, det var ingen soteld 👍
 
Släpade mig upp och gick ut och kissade hunden. Nu ska hon och katten få frukost och jag tänker krypa ner i sängen någon timme. Drömt världens skummaste drömmar och vaknade än en gång pretzlad. Jag har en 140 säng men med en labbe och en katt blir det inte mycket över. Dessutom har labben en förmåga att när jag rullar undan så följer hon efter med en stor belåten suck. Samtidigt som katten blir rejält irriterad när hennes kudde flyttar på sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
38 987
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp