Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så trött att jag funderar på att gå och lägga mig. Visst vore det fullt rimligt så här dags?

Höll på att tappa det fullständigt redan på morgonen idag när både telefon, mail och Teams inkl. den egentligen lediga chefen (jag kan tänka själv tack så mycket) blinkade samtidigt nästan jag innan ens hade hunnit logga in. LÅT MIG ANDAS SNÄLLA har varit lite temat för dagen.

En och en halv vecka kvar till semester en och en halv vecka kvar till semester …
 
Dagens gåta: vad i hela friden är tanken med denna annons? Har jag missat något? Det är inte mina gula ringar ska tilläggas.
Screenshot_20220620-175628_Chrome.jpg
 
Fick tid på torsdag morgon, så hinner hans husse (min bror) ta ett flyg hit och säga hej då. ❤️

Har bestämt mig för att han kommer få vila under rhododendron.
Vi har medicin så att han kommer ha det bra tills dess.
Tycker mer synd om hans bror som nu blir ensam då de har gjort allt tillsammans hela livet.

Vi får ett par extra dagar att skämma bort honom på.
 
Fick tid på torsdag morgon, så hinner hans husse (min bror) ta ett flyg hit och säga hej då. ❤️

Har bestämt mig för att han kommer få vila under rhododendron.
Vi har medicin så att han kommer ha det bra tills dess.
Tycker mer synd om hans bror som nu blir ensam då de har gjort allt tillsammans hela livet.

Vi får ett par extra dagar att skämma bort honom på.
Det gör ont i mig att höra.
Hoppas att ni får ett lugnt avslut.
 
Prokrastinerar.
Fick smått översvämning i badrummet i morse då vattnet vägrade rinna undan när jag duschade. Och jag märkte inget då jag trodde det "bara" var innanför duschkanten. Så hade behövt skölja rent där och städa lite. Nu är det "bara" duschvatten och inget från avloppet så skulle väl kunna ta det ett annan tillfälle men ändå. Lika bra o ha det gjort... Kanske.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 079
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 794
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 254
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp