Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat av sonen på sommarjobbet, han ska bo där i veckorna så det var lite packning. :) Sen tog jag systemet, inte ensam om att vara där måndag vid öppning 🙄 men det gick smidigt, jag skulle bara ha öl och lite rosé. Sen har jag pratat en timme med min numera fd kollega, lite betyg vi behövde diskutera och lite annat. ;)
Nu lunch och sen städning!
 
Innan jag degade ner i soffan tvingade jag mig till att städa bilen (dammsuga och dammtorka) - VÄLBEHÖVLIGT :nailbiting: :D !! Helt ärligt är det fullt möjligt att det inte har blivit gjort sedan förra sommaren..... :o

Satt länge och velade om jag skulle lägga 149 kr på en föreläsning ikväll, men nu har jag anmält mig till en zoom-föreläsning om DNA-träffar :up: ! Tror att jag ska kika lite på en föreläsning som ingår i min skrivande-kurs också. Och promenera vill jag göra någon gång under dagen.
 
Har kommit på ett sätt att hjälpa mot kliandet, jag sätter på fläkten och riktar den mot foten :cool:
Det har ju känts som att jag behöver bara något kallt mot sticken för att hjälpa mot kliandet, och kallt blir det av fläkten :D

Nu ligger katten där också i fläktens väg, men jag är inte säker på om hon ligger där för att det är skönt .... börjar dock misstänka det, vilket är lite knasigt då hon inte är så förtjust i blåst ute :cautious:
 
Hemma, lite fuktig men slapp riktigt regn. Ont i huvudet efter att ha suttit och kisat på en laptop i flera timmar. Men nu tror jag att jag har knäckt enkel förklaring av inflation. Trött eftersom katten fick spader och väckte mig halv fyra i morse och hojtade om mat och försökte gräva sig in under täcket och slickade mig i ansiktet och åt hår.

Men så roligt ska vi inte ha det utan jag kåldolmade mig men hade svårt att somna om sedan. Matbiten är det enda jag bestämmer om här hemma. Eftersom hon inte har någon förståelse för näringsriktig mat i lagom portioner på samma tid varje dag.
 
Ehum

Antingen har jag bokat tiden imorgon eller på onsdag.... Har ingen aning tydligen men det vart INTE idag satt så snällt utanför och väntade i 35 min och så sen tror jag inte hon var med en kund :D

Ja ja då hinner jag läka ihop lite till :D

Snart får jag gå hem och idag ska jag försöka aktivera nya hästen med lite longering så jag kan sitta upp
 
Jag har INTE cancer. Vilken underbar sommarpresent!

Men lite cellförändringar som troligtvis läker ut själva, så återbesök om ett år eller två.

Är fortfarande arg över att hemtestet visade negativt (och inte dök upp förens efter jag sökt mig privat för att jag aldrig fick svar), trots att jag både hade HPV och cellförändringar - och därmed fick lägga x antal tusenlappar på att göra cellprov och kolposkopi privat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 081
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 798
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 254
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp