Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft en mycket produktiv förmiddag. Satt vid datorn före kl. 6 och fick massor av saker gjorda. Nu värmer jag mig med en kopp kaffe. Jag fryser in i märgen (det är bara 15 grader). Tänkte jobba fram till 12 då det blir långpromenad med hundarna. Därefter ytterligare tre timmars arbete innan jag gör ett tidigt slut på arbetsdagen för att paddla och sedan gå upp och ned för slalombacke. Vi tränar lite för fjällvandringen som i år kommer omfatta ganska många höjdmeter.

Bokat tid hos napraprat 13:30

Vet inte om det kommer att hjälpa men kanske. Eller så får jag går därifrån utan att hen petat på ryggen.

Jag veeeet att det tar tid men va faan. Jag vill komma igång och rida NU!

Fick dessutom meddelande från UPS om att min sadel borde komma på torsdag. Ska kolla så mina grannar är hemma och kan ta emot.

Nu håller vi tummarna för att sadelprovaren kan komma ut och kika på den igen så den passar nya hästen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 306
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat