Ser vansinnigt härligt ut!Visa bifogad fil 93382
Premiär på bryggan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser vansinnigt härligt ut!Visa bifogad fil 93382
Premiär på bryggan
Det är det! Det är det här man längtar efter hela vintern.. ge det några veckor till så vågar jag bada ocksåSer vansinnigt härligt ut!
Inte alls avundsjuk, nejdå inte ett duggDet är det! Det är det här man längtar efter hela vintern.. ge det några veckor till så vågar jag bada också
Så snygg och ser bekväm ut
Helt fantastiska juVisa bifogad fil 93265
Dagens fynd. Men när jag kom hem läste jag på baksidan att man inte ska ha mat på den på grund av färgen. Nåja.
GrattisJag gifter mig idag! och sitter ändå på buke vid den här tiden
Köksgardin och duk klara. Upphängning får vänta till imorgon. Bestämde mig för att tvätta fönsteret men det behöver jag hjälp till. Min opererade fot sätter stopp för klättring.
Dags för en kaffe Latte och ta kvällen,
Ajjjjjjjj!
Lite så... Ser inte fram emot att behöva ha ordentlig bh på mig imorgon när jag jobbar. Nu sitter jag med tunn, snäll t-shirt och bara det känns otrevligt mot huden... Har som tur är aloe vera-kräm hemma som brukar hjälpa mot det mesta, så det har jag haft på och ska ha på lite igen.
Jag får semester på torsdag, när kommer ni?Hann hem från min promenad precis innan regnet kom bra timing för en gång skull @Unafraid ser superhärligt ut! När skulle du ha buketräff på bryggan sa du?
Jag gillar din morfars svar!Nu har min farmor lämnat gruppchatten . Tog hela högen (bortsett från en då jag inte ville ha fullständigt kaos, orelaterat till att jag är trans), min mammas sida och min pappas har mig veterligen minimal kontakt och kommer inte bra överens. Men kände inte att det var mitt problem att de inte gillar varandra (jag gillar inte heller min pappas sida, med vissa undantag), alla skulle liksom informeras. Tror en anledning till att min farmor lämnade var att min morfar svarade och sa att det vore konstigt om någon hade något emot det . Tror hon har något emot det.
Min pappa har reagerat över förväntan och samtidigt som jag trodde. Han ringde min mamma och frågade vad det betydde, men sa också att det väl inte var något som påverkade honom
Känns bra att de är informerade. Bara min kompis kvar då...
Jag med, men blev väldigt förvånad över det. Trodde inte han skulle vara en av de mest accepterande, men det är ju bara trevligtJag gillar din morfars svar!