Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Asdfghjkl
Håller lite på att bli galen :cautious: sedan ett par dagar har jag två myggbett på ena foten och hjälp, jag har för mig att saliv har hjälpt förr men nu hjälper det inte alls. Funderar på att ta en isbit då kyla verkar vara det enda som hjälper mot klådan :meh:
 
Jag fattar inte? Får hon inte ha barnet om hon är förkyld?
Jo, men vi byter vecka nu och istället för att han kommer imorgon fick han komma idag. Det är ju trist om han skulle bli sjuk, både pga sjukdomen i sig och vab osv.

Sen det jag menar är att hon inte förstår hur sjukdomar smittar. Och hon har lixom släppt allt nu i och med att restriktionerna försvann, men det kanske alla andra också gjort 🤷‍♀️
 
Klockan ar 8 am och jag sitter och smyger med en kopp kaffe. Barnbarnen sover annu ... MEN i varat sovrum och Tate tycker normalt att det ar mycket lampligt att ga runt, skaka pa sig, och allmant skapa ljud sa de vaknar ... Nu sover avan den langbenta. :p I dag ar det en "slappar dag" och lek med barnbarn dag. I morgon ska husbussen goras klar och och Tisdag morgon lamnar vi. :D :banana:
 
Gråväder = bastuväder 🥰
20220619_170547.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 089
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 801
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 254
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp