Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dessa facebookannonser.....:rofl: Såg precis en där någon sålde en "fin" säng. Sängram, madrass och bäddmadrass. Om man vill visa en "fin säng" ska man kanske inte ta en dålig bild (ur kass vinkel) som mestadels visar ett skrynkligt lakan där det ser ut som om någon alldeles precis har klivit ur sängen..... O_o :D
 
Utnyttjar att det är sol och sköljer upp täcken som får ligga och torka sen 😂 Det kommer vara rena i ungefär 5 sekunder i höst om ni undrar. Trulman är känd för sitt lerpansar i hela Sverige 🤪😂 Stackars hans tidigare skötare ...
IMG_20220619_104220067_HDR.webp
 
Dessa facebookannonser.....:rofl: Såg precis en där någon sålde en "fin" säng. Sängram, madrass och bäddmadrass. Om man vill visa en "fin säng" ska man kanske inte ta en dålig bild (ur kass vinkel) som mestadels visar ett skrynkligt lakan där det ser ut som om någon alldeles precis har klivit ur sängen..... O_o :D
Såg en som sålde en soffa där armstödet var sönder, skumgummit var framme och var typ tuggat på.
1500:- ville de ha för soffan.
🙃
 
Känner mig lite snuffsig i näsan. Har inte varit förkyld under hela pandemin vilket är otroligt. Mer än halva klassen har under tiden testat positivt för Covid men jag har klarat både det och när folk har kommit lite förkylda nu efteråt.
Jag hoppas att det inte bryter ut men det är väl orimligt att tro.
Har varit ute och joggat och känner mig inte sjuk än i alla fall.
Tittar på Everwood och ska nog gå ut i solen snart.
E8AE5C9E-AC5E-4058-8791-348AE458BA44.webp
 
Dessa facebookannonser.....:rofl: Såg precis en där någon sålde en "fin" säng. Sängram, madrass och bäddmadrass. Om man vill visa en "fin säng" ska man kanske inte ta en dålig bild (ur kass vinkel) som mestadels visar ett skrynkligt lakan där det ser ut som om någon alldeles precis har klivit ur sängen..... O_o :D
Det där tycker jag är ett konstigt/roligt fenomen, när någon säljer en fin soffa/lampa/brödrost/vad som helst :cautious:
Menar man då fin som i hel eller menar man att man tycker den är fin?
För om man tycker den är fin, varför säljer man den då?
Eller om du tycker den är fin - så kanske jag tycker den är ful... :angel:

Jag tycker det är ett konstigt ord i en annons och det används ofta.
 
Det där tycker jag är ett konstigt/roligt fenomen, när någon säljer en fin soffa/lampa/brödrost/vad som helst :cautious:
Menar man då fin som i hel eller menar man att man tycker den är fin?
För om man tycker den är fin, varför säljer man den då?
Eller om du tycker den är fin - så kanske jag tycker den är ful... :angel:

Jag tycker det är ett konstigt ord i en annons och det används ofta.
Fint skick, tänker jag? Men om det var det som menades så hade man inte en chans att se det... :D
 
Jag fick ett oväntat besök av en väninna och hennes hund Molly på fm. A ville ha en Latte och Molly ville ha vatten och givetvis serverade jag enligt önskemål. Vi hade en trevlig pratstund medan Molly sov i sitt favorithörn (jag är hundvakt ibland).

Nu skall jag klippa och sy ny gardin till kökfönsteret. Hittade ett somrigt tyg på tillbud, tror det räcker till en liten duk till köksbordet också.
Fortsatt trevlig söndag! 💚
 
Funderar starkt på att skapa en gruppchatt med nästan alla släktingar för att meddela dem om att jag är ickebinär. Pratar liksom inte med de alls i övrigt så något något passande tillfälle kommer inte infinna sig. Känns som att det kan gå lite hur som, men i värsta fall så har de iaf blivit informerade även om de väljer att strunta i det. Kan bli lite roligt också, släkten innehåller en och annan homo-och transfob och några som inte är det och kan vara lite hetsiga i diskutionerna :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 090
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 801
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 255
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp