Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg en som sålde en soffa där armstödet var sönder, skumgummit var framme och var typ tuggat på.Dessa facebookannonser..... Såg precis en där någon sålde en "fin" säng. Sängram, madrass och bäddmadrass. Om man vill visa en "fin säng" ska man kanske inte ta en dålig bild (ur kass vinkel) som mestadels visar ett skrynkligt lakan där det ser ut som om någon alldeles precis har klivit ur sängen.....
Såg en säng som var sönderklöstSåg en som sålde en soffa där armstödet var sönder, skumgummit var framme och var typ tuggat på.
1500:- ville de ha för soffan.
Hunden har hittat sin platsJättefina tallrikar @sthu
Varit på ”loppisrunda” med mamma idag i Örebro, det var trevligt! Jag köpte inte så mycket men blev en liten skål och en porslinshund som jag inte kunde låta bli
Grattis!Jag gifter mig idag! och sitter ändå på buke vid den här tiden
Jag fattar inte? Får hon inte ha barnet om hon är förkyld?Hemma igen. Barnet kommer i eftermiddag för exet är sjuk igen. Men ”…det smittar ju inte, det är bara ont i halsen, nåt virus”. Ibland undrar jag hur jag stod ut så länge?!
Det där tycker jag är ett konstigt/roligt fenomen, när någon säljer en fin soffa/lampa/brödrost/vad som helstDessa facebookannonser..... Såg precis en där någon sålde en "fin" säng. Sängram, madrass och bäddmadrass. Om man vill visa en "fin säng" ska man kanske inte ta en dålig bild (ur kass vinkel) som mestadels visar ett skrynkligt lakan där det ser ut som om någon alldeles precis har klivit ur sängen.....
Fint skick, tänker jag? Men om det var det som menades så hade man inte en chans att se det...Det där tycker jag är ett konstigt/roligt fenomen, när någon säljer en fin soffa/lampa/brödrost/vad som helst
Menar man då fin som i hel eller menar man att man tycker den är fin?
För om man tycker den är fin, varför säljer man den då?
Eller om du tycker den är fin - så kanske jag tycker den är ful...
Jag tycker det är ett konstigt ord i en annons och det används ofta.
Det är så häftigt när vattnet släpps på!