Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hydrokortisonsalva eller -kräm funkar mot klåda.Asdfghjkl
Håller lite på att bli galen sedan ett par dagar har jag två myggbett på ena foten och hjälp, jag har för mig att saliv har hjälpt förr men nu hjälper det inte alls. Funderar på att ta en isbit då kyla verkar vara det enda som hjälper mot klådan
Allergitabletter funkar också.Hydrokortisonsalva eller -kräm funkar mot klåda.
Min favoritmetod mot myggbett, bromsbett, osv - eller om jag har blivit bränd av brännässlor - är Salubrinsprej...Asdfghjkl
Håller lite på att bli galen sedan ett par dagar har jag två myggbett på ena foten och hjälp, jag har för mig att saliv har hjälpt förr men nu hjälper det inte alls. Funderar på att ta en isbit då kyla verkar vara det enda som hjälper mot klådan
Funkar inte på mig,kliar som fan o jag ser ut som jag har böldpest.Allergitabletter funkar också.
Jag tar loratadin. Det slutar klia och det blir inte de där tennisbollarna till svullnader. Går jag många mygg/knottbett så blir jag t.o.m. dålig.
Ajjjjjjjj!Kom hem efter en hel dag fylld av roligheter. Inser dock att jag blivit lite solbränd...
Aj!Kom hem efter en hel dag fylld av roligheter. Inser dock att jag blivit lite solbränd...