Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan är bara morgon men solen skiner och det är varmt. Jag älskert!
5,3 km jogg avklarat.
8BC2725C-A6EA-481B-9218-0F2B980190B6.webp
 
Blev klar med akvarium städ igår kväll
Är helsvettig...
Funderar på om jag ska behöva söka för det?
Har visserligen hormon plåster pga övergång till tantåldern. Men jag tycker att de inte hjälper längre
Råkade bli dubbelt
 
Ehm... Kom tillbaka till kontoret och där sitter en mycket sur liten talgoxe på datorn och blänger. :rofl:
Jag har flyttat ut henne och gett mat. Tydligen var maten så sen i dag att hon var tvungen att ta sig in och protestera. :nailbiting::D
Gullegris :love: Om jag räknat rätt så kommer hon kanske inte leva nästa sommar, men med lite tur så! Känns lite deppigt. Men hennes avkomma har ju börjat komma hit regelbundet också så hoppas den fortsätter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 076
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 794
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 254
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp