Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen fått lite ordning på datorn. wifi ville inte fungera så drog fram ethernetsladden som satt kvar i modemet och anslöt den. så nu funkar det och har installerat antivirus.
Nu är problemet, upptäckte jag nu när jag skriver detta inlägg, att få meningar att börja med versal automatiskt. suck får leta efter inställningen. textinmatning kanske det heter?

Edit: orkar inte just nu :(
 
Senast ändrad:
På jobb och det är ganska mycket att göra. jga är ganska overksam och gör det som behövs. Jag känner att jag inte är mitt bästa jag.

De senaste månaderna har varit så grymt tuffa och min skada tog bort mycket av min motivation så jag gör dte som behövs och fokuserar på att hitta det roliga i saker.

Igår fick hundarna sin pool uppfylld. Idag tänkte jag åka iväg och bada med dem. För sånt gör mig glad!
 
Kört Trulman och duschat honom kallt efter det. Vi passa på medan det fläktar 😅 Han är hyper känslig mot insekter och sväller upp på kroppen men han hatar allt vad flugtäcken och liknade. Så får dränka honom i medel varje gång han duschat. Men han ser nöjd ut nu efter ha rullat 4 gånger sedan han kom ut.

Mattes energi är där i mot slut, 9:ned dagen nu med den här förkylningen. Det börjar ge sig är knappt snuvig längre men trött i hela kroppen, energin tar slut efter en stund.
 
Kört Trulman och duschat honom kallt efter det. Vi passa på medan det fläktar 😅 Han är hyper känslig mot insekter och sväller upp på kroppen men han hatar allt vad flugtäcken och liknade. Så får dränka honom i medel varje gång han duschat. Men han ser nöjd ut nu efter ha rullat 4 gånger sedan han kom ut.

Mattes energi är där i mot slut, 9:ned dagen nu med den här förkylningen. Det börjar ge sig är knappt snuvig längre men trött i hela kroppen, energin tar slut efter en stund.
Jag tycker att din snuva beter sig om min covid, jag kan bocka av allt du skriver om ditt mående. Har du kollat så du inte dras med covid? :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 215
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 076
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 794
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 254
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp