Otillåten drivning av broms?Trulman får träna ikväll istället för värmeböljan har tydligen bestämt sig för att slå till Dock skönt att det är varmt men mindre skönt att försöka köra häst med femton miljon broms efter honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otillåten drivning av broms?Trulman får träna ikväll istället för värmeböljan har tydligen bestämt sig för att slå till Dock skönt att det är varmt men mindre skönt att försöka köra häst med femton miljon broms efter honom.
TypOtillåten drivning av broms?
Kratta ränder på grusgravarVad betyder randa?
BU!Somnar snart. Händer inget Skulle tagit med mig en bok eller något!
Hade inte sagt nej till ett litet jobbspöke
Jag tycker att din snuva beter sig om min covid, jag kan bocka av allt du skriver om ditt mående. Har du kollat så du inte dras med covid?Kört Trulman och duschat honom kallt efter det. Vi passa på medan det fläktar Han är hyper känslig mot insekter och sväller upp på kroppen men han hatar allt vad flugtäcken och liknade. Så får dränka honom i medel varje gång han duschat. Men han ser nöjd ut nu efter ha rullat 4 gånger sedan han kom ut.
Mattes energi är där i mot slut, 9:ned dagen nu med den här förkylningen. Det börjar ge sig är knappt snuvig längre men trött i hela kroppen, energin tar slut efter en stund.