Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte gjort det, vi hade inga såna tester hemma när det var aktuell. Min sambo brukade ta hem från jobbet förut pga av Corona men sedan det släppte på det så har vi inget hemma. Hållit mig undan folk och ingen annan har blivit sjuk i min närhet. Där i mot var min mammas man sjuk i covid 14 dagar innan jag träffade honom vid studentfirande. Var bara han som blev sjuk i deras familj igen. Mamma och lillebror klara sig. Nu är jag iaf så pass bra att jag knappt hostar och ingen snuva. Där i mot trött och slö vilket inte är likt mig.Jag tycker att din snuva beter sig om min covid, jag kan bocka av allt du skriver om ditt mående. Har du kollat så du inte dras med covid?
Jag förstår. Men det är just den där förlamande tröttheten som sitter i och man slås ut så fort man anstränger sig lite - det är jättejobbigt tycket jag! Jag hade också hosta och lite snuva, huvudvärk och en feber som sitter i längre än en vanlig snuva.Nej inte gjort det, vi hade inga såna tester hemma när det var aktuell. Min sambo brukade ta hem från jobbet förut pga av Corona men sedan det släppte på det så har vi inget hemma. Hållit mig undan folk och ingen annan har blivit sjuk i min närhet. Där i mot var min mammas man sjuk i covid 14 dagar innan jag träffade honom vid studentfirande. Var bara han som blev sjuk i deras familj igen. Mamma och lillebror klara sig. Nu är jag iaf så pass bra att jag knappt hostar och ingen snuva. Där i mot trött och slö vilket inte är likt mig.
Meh, då är du näst-nästgårds där jag bor. Följ kusten söderut några mil bara...Sitter i en soffa på F15 i Söderhamn. Min käre make flyger simulator. Han kommer sova gott ikväll
Ja det kan de om man inte ger nåt tecken att man ska medWtf, ursäkta att jag inte hade ansiktet uppe från mobilen men ska busschafförer ändå köra förbi busshållplatsen när det står någon där?
GahJa det kan de om man inte ger nåt tecken att man ska med
Grannarna har sålt sitt hus. Jag tyckte utgångspriset var vansinnigt med tanke på renoveringsbehovet, men det gick upp 1,8 miljoner synd att jag vill bo kvar, annars hade jag sålt vårt också
Ja hoppas det ska vända snart För det här har jag inte tid med, visserligen skönt att ligga i solstolen och läsa men va fasikenJag förstår. Men det är just den där förlamande tröttheten som sitter i och man slås ut så fort man anstränger sig lite - det är jättejobbigt tycket jag! Jag hade också hosta och lite snuva, huvudvärk och en feber som sitter i längre än en vanlig snuva.
Nä, nu får vi ta och bli friska eller hur? Krya på dig!!
Det kan hända att det blir till middag istället för "ordentlig" mat ..Tänker göra basilika och limemarinerade jordgubbar idag - grädden till såsen som ska vara till går ut innan midsommar så jag tänkte att jag får göra det idag istället
Men ser fram emot det! Receptet är på mycket av det men jag tänkte halvera allt så jag hoppas att det blir bra.
Kommer dock att ha lite äggvita (2-3) över efter det, men vet inte om jag kan göra något gott av det. Tips mottages!
Då åkte vi kanske förbi dig, vi följde kusten norrut till SöderhamnMeh, då är du näst-nästgårds där jag bor. Följ kusten söderut några mil bara...
Synd att jag är skruttig annars har ni varit välkomna!
Jag är sugen på simulator i nyköping. Men pga corona var man tvungen att ha corona pass eller vaccinationer och dottern har inte fyllt 12 ens.Sitter i en soffa på F15 i Söderhamn. Min käre make flyger simulator. Han kommer sova gott ikväll