Nä nu stänger jag av datorn och åker och hämtar yngsta dottern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte släppa det här... vad betyder det? Jag har inte fått någon avi i brevlådan som man brukar få
Visa bifogad fil 50389
Men... men... vart är mitt paket då?!Att PostMord är idioter
Så är det för mig. Jag handlar all mat på Willys så om jag besöker ICA maxi så är det nästan alltid för att köpa någon pryl.Endel ica säljer inte bara mat utan även saker som elekronik kläder osv och det kan vara bra att ha kvar kvitto på.
Tänk det undrar jag ochså,såg postbilen som skulle hemlev idag,inte fan lämnade den av mitt paket,ingen lapp,inget sms från tex Ica. Var är vovvarnas tugg o leksaker?Men... men... vart är mitt paket då?!
Bilden gjorde inte saken tydligare precis.Kan inte släppa det här... vad betyder det? Jag har inte fått någon avi i brevlådan som man brukar få
Visa bifogad fil 50389
Att du inte var hemma när det skulle levereras och att du kommer att få ett meddelande om var du kan hämta ut paketet så fort den fått en hyllplats.Kan inte släppa det här... vad betyder det? Jag har inte fått någon avi i brevlådan som man brukar få
Visa bifogad fil 50389
Bilden gjorde inte saken tydligare precis.
Vad har personens längd med det hela att göra??
Belgare
Min gamla dam ville alltid säga godmorgon med en "puss"på näsan, hon kunde stå så nära min näsa med sin nos att jag andades in hennes andning, så länge som hon trodde att jag sov (dvs inte rörde mig eller ändrade andning) så stod hon så. Hon kunde stå länge och vänta fokuserat...
Men så fort jag rörde ett finger eller en tå 2 mm, eller öppnade ögat 1 mm så fick jag min godmogrgon-puss på näsan, sen började svansen vifta och jag kunde få många pussar om jag inte klev upp snabbt nog