Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Justerar höjden på min taklampa i köket. Min särbo måste huka sig och kliva in under skärmen för att kunna stå upprätt under lampan, och även jag har tänkt att den skulle upp lite, så jag provade att fixa till det. Har städat av skärmen - den var helt luden efter att ha försummats helt lite för länge.. :angel:. Nu ser den faktiskt hyfsat presentabel ur igen! Och sitter knappt 20cm från taket (mätt från skärmens ovankant) istället för vad det nu var innan. Tadaa! :D

Inte en optimal lampa som kökslampa egentligen. Har ett litet mörkt vitrinskåp, så den matchar till det (typ), och kontakten passar till kontakten i taket. Funderade på att byta ut den senast idag, men känner att annat är prio just nu. Den får duga.
 
Senast ändrad:
(Upptäckte namn och adress på papper på kylen, som jag inte ville lägga ut. Så raderade bilden i mitt sista inlägget. Ny bild på "mästerverket" :p)

15889455839592390554749954046777.webp
 
Belgare :love:
Min gamla dam ville alltid säga godmorgon med en "puss"på näsan, hon kunde stå så nära min näsa med sin nos att jag andades in hennes andning, så länge som hon trodde att jag sov (dvs inte rörde mig eller ändrade andning) så stod hon så. Hon kunde stå länge och vänta fokuserat...
Men så fort jag rörde ett finger eller en tå 2 mm, eller öppnade ögat 1 mm så fick jag min godmogrgon-puss på näsan, sen började svansen vifta och jag kunde få många pussar om jag inte klev upp snabbt nog :heart

Jag avgudar min "Belgare" :heart Jag har aldrig traffat en hund med sa manga idiosyncrasies som Mallarna. Om min andning forandras det minsta lilla under natten vaknar Tate. Han ar osaker och vet, utan minsta tvekan, att han inte skulle overleva utan mig och da maste han ju kolla upp att han inte behover forsvara mig mot hemskheter ute i varlden.:cautious: :love: Ibland irriterar det livet av mig ... men samtidigt drar det i hjart strangarna. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 337
· Visningar
37 192
Senast: Mia_R
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp