Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morgonen startade med att en viss lite valp blev mycket arg på stora hunden som hör och häpna... hoppade ner från sängen. Trolla for upp och morra och skällde mitt i örat på mig utan att veta varför. Tog ett tag innan hon gruffade ner sig och somnade om Jag , sambon och stora hunden vart klarvakna och såg ut som 3 stora frågetecken :rofl:

SÅ uppe med tuppen idag med andra ord.

Ledig så ska åka till återvinningen med en kärra ris och plocka lite här hemma. Långledig dag nu.
 
Har promenerat med barnet till förskolan. Väntar på frukosten som är typ ostkaka (ägg och keso), hade inget mandelmjöl hemma. Kokar också ägg till ett försök, ”chokladpudding” på kokta ägg, kakao och lite sötningsmedel. Jag är skeptisk 😬

Det blev alldeles för vattnigt utan ngn form av mjöl. Blä.
 
Stallet är klart och jag har dessutom hunnit tvätta mina sminkborstar. Nu ska jag steka pannkakor :) (Jag och en av mina favoritkollegor jobbar i helgen och vi har bestämt att vi ska äta Nutellapannkakor :d )

När jag är klar med pannkakorna hoppas jag att solen är såpass värmande att jag kan sätta mig på trädäcket och läsa :)
 
Knyter på mig skorna för att ge mig ut redan... Jag fick en reklamnotis på "fejjan" om att mitt favoritbageri har bakat hasselnötsbröd i natt och att de dessutom har mycket gårdagsbröd över för halva priset Som av en händelse, har jag slut på bröd...

Och... solen, den är här i Örebro. ;)
 
Grannen poppar "Se på mig" på högsta volym. Tror jag måste flytta igen.

Haha i nya lägenheten?
Minns när min ungdomliga granne presenterade sig. Jag låg och sov på loftet, klockan 04.00 DÅNADE Asap loss så att jag på riktigt trodde att Asap inte satt på häktet utan flyttat in hos mig inklusive 86 förstärkare. Jag slog huvudet i taket när jag studsade upp på loftet och kristallkronan i taket skakade :rofl:
 
Otroligt glad att en god vän har tagit beslutet att lämna sitt as till karl men orolig för henne hur idioten ska bete sig. Inte så att jag tror att det är någon fara för hennes liv, men han kommer att prata så mycket skit om henne att det kommer bli jobbigt. Samtidigt så har de flesta i närheten insett vilken idiot det är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
37 004
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 250
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp