Även jag har kommit in i en period där sömnen inte är som den ska. Okej, sömnen har i princip aldrig varit som den ska för mig. Men just nu är det... inte bra.
Glömde helt av tiden igen och kunde bara inte sluta med matten. Har hållt på i ett sen ca 22. Av någon anledning blir allt så mycket mer spännande på kvällarna/nätterna. Men jag är i alla fall lite närmare att ha skrivit rent alla anteckningar från de senaste typ två månaderna. Har bara tre lektioner kvar att renskriva nu, plus fem till om jag räknar in lektionerna med repetition. Men jag tänker att jag väntar med dem
När jag är klar med det (vilket jag ska bli imorgon!) ska jag börja göra uppgifter från matteboken igen, för att förbereda mig för slutprovet i matte nästa vecka. Jag är nervös... det känns som att hela mitt betyg hänger på det där provet och jag vill verkligen göra bra ifrån mig på det.
Har dessutom fått veta att det kommer inte bli något litet rum för oss som inte klarar av klassrummet. Alla måste sitta i samma rum. Vilket är en mardröm för mig eftersom det alltid är någon som ska äta något, tappar grejer, dunsta suddigummit i bordet, slå pennan i bodet eller göra något annat irriterande
Jag vet att det är som det är pga corona. Men det gör inte direkt att det blir enklare att fokusera. Dessutom är det utsläpp så fort man är färdig, vilket innebär att folk kommer att resa sig och gå ut titt som tätt
Ser iofs hellre att de lämnar rummet än går runt och pratar i rummet... men ändå. Varför inte bara ta med en bok att läsa i väntan på utsläpp?