Sådär. Klippt ett stort stycke mossigt gräs = dagens work-out avklarad ! Nu tänker jag duscha, och sedan tänker jag ett glas kallt vin !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det har de. Men det är rätt mycket prat och rätt liten verkstad Även i under vanliga omständigheter är det så här hela tiden också, men med skillnad att det nästan alltid går att lösa dåHar inte skolan skyldighet att ge er det stöd och anpassningar ni behöver? Jag har inte jättebra koll (fick mina diagnoser först efter att jag slutat skolan) men jag har absolut för mig att det är så. De borde kunna anpassa lite iallafall, även om man såklart förstår att allt inte kan vara som vanligt.
Blir lite matt, jag har elever som sitter och stickar på föreläsningar för det är deras sätt att hålla fokus. Små öronproppar att stänga ute ljud har jag tänkt att erbjuda de elever som behöver. Förstår inte problemet med det. Det är väl en sak att man inte får använda mobilens hörlurar.
Behöver fixa tid hos frissa
Håret börjar bli långt
Men det är så jäkla dyrt :/
Visa bifogad fil 51160
Det gjorde jag sist, men tyckte det blev dyrt då klippningen tog 15 minuterFinns det ingen möjlighet att hitta elevklippning? Det bokar jag gärna
Nej tyvärrFinns det ingen möjlighet att hitta elevklippning? Det bokar jag gärna
Det gjorde jag sist, men tyckte det blev dyrt då klippningen tog 15 minuter