Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag skiter i det här,gräsmattan lär ju vara kvar o mossan med, tar med hundarna o åker o badar istället.
Det är kanonväder ute
Men jag orkar verkligen ingenting idag
Med tanke på de senaste dagarnas bröstsmärtor så ligger jag inne på soffan och har dåligt samvete
Grönsakssoppa som du tärnar ner falukorven i på slutet? Gärna med mycket rotfrukter.Hrm......vad äta till middag?? Har en halv falukorv över som vi borde äta upp, men har precis haft stroganoffliknande gryta. Är inte heller särskilt sugen på ugnsstekt falukorv...... Får se vad jag kan googla fram !
Men först lite hästfix!
Detta blev visst idag för min del, jösses, jag tror att jag sov nästan 12 timmarJag vet ju inte heller och är ingen läkare, men jag föreslog en ledig dag för att kroppen kan ju uppfatta någon slags stress även om man själv inte känner av det så mycket. Ibland behöver man någon dag som man spenderar på att göra absolut ingenting.
Jag brukar ta en dag på helgen då jag sover ut ordentligt, så får kroppen ta igen sig lite efter veckan
Det blir ungefär en sådan här:Grönsakssoppa som du tärnar ner falukorven i på slutet? Gärna med mycket rotfrukter.
...en gång hade vi ätit soppa och lämnade den varma kastrullen på bordet eftersom vi skulle iväg ett par timmar. När vi kommer hem ser det lite skumt ut. Vi kollar och det finns inte en endaste korvbit kvar i soppan. Däremot har vi en mätt och belåen katt. Som fiskat.