Börjar bli dags att sova... Det har snabbt blivit min minst omtyckta grej att göra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy sjutton vad tråkigt! Du har ingen bild där man ser sakerna i bakgrunden, typ en katt/hund/barnbild eller så? Där det syns att de var hela, alltså
Tyvärr inte! Lampan har suttit uppe i taket och tavlan har hängt på väggen där jag inte fotat något. Vet inte vad jag ska göra om de vägrar, det är som sagt inte ens pengarna som är det viktiga utan att två saker jag älskade har gått sönder.
Förstår det Är det helt trasigt bortom all räddning, eller kan det gå att laga hjälpligt? Även om det såklart inte blir lika fint, det fattar jag ju
Jag tycker att det låter som att din nästa häst är en fd fullblodsgaloppörNästa gång jag köper häst ska jag köpa en liten, kortbent, långsam ponny Just promenerat en liten bit med häst + ponny, och de har ju sånt jäkla kliv båda två så det är värsta powerwalken att gå med dem
Måste sitta och vila några minuter innan jag sätter igång med storstädning av hästen
För att hon har en bild av vad en *"riktig mamma" är och försöker vara en?Läser om Lilla Hjärtat, och det jag funderar över är varför biomamman var så envis på att få tillbaka sin dotter när hon uppenbarligen av vad som framgår av sms, tycker det var jobbigt att ha sin dotter hemma?