Eldar... det var -0,5 när jag klev upp
Såg precis att jag har is på bilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eldar... det var -0,5 när jag klev upp
TackÄr det med Globen på? Fin!
frost här också.Eldar... det var -0,5 när jag klev upp
Vem är jag ens? Var uppe och dammsög strax efter sex på morgonen.
Trött i dag. Jag har drömt om kuddkrig.
Drömmen efter kuddkrigsdrömmen handlade om att jag sminkade mig, ögonsminkningen och allt blev sååå himla snyggt. Men sen kom jag på att jag inte hade foundation på och hade massor med finnar, och blev jätteledsen för jag var ju tvungen att tvätta bort allt och börja om. Glömde foundation igen... och igen...
Oj, var det jobbigt att vara i drömmen eller hade du någon annan känsla. Har drömt liknande flera gånger men det har varit rofyllt på något underligt sättApropå drömmar. Vaknade tvärt inatt vid kvart i tre att jag hade drömt att jag av någon anledning blev visad av min gamla chef på LAH (avdelning för vård i livets slutskede, jobbade en kort tid för några år sedan) vi for genom avdelningen som höll på att rivas (låg bröte överallt) med bil! Och det ända jag hörde och såg var hur människor och dockor (såna som man tränar på i utbildningen) pratade om döden, döden, döden. Drömma om döden sägs ju komma av att man jobbar med en förändring, ett avslut...! Vilket jag ju gör. Jobbar med att förbättra mitt mående och då måste jag förändra min jobbsituation och dra vidare, vilket jag kommit till insikt med.