Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa vecka blir nog en bra vecka. Dels pga långhelg tors-sön, vilket endast betyder tre dagar. Men också för att jag är ledig på tisdag, vilket betyder att det bara blir två skoldagar nästa vecka :love:

Eventuellt har jag mentorstid på tisdag, men i så fall ska jag bara skriva "här" under en post i classroom så jag räknar den dagen som ledig oavsett :)
 
Vem har beställt det här vädret :rage:
Samma elände som igår med hagel blandat med ösregn och så plussar vi på med lite åska på det :meh::turd:
Inte ens vovvarna vill gå ut...
Det både regnade och haglade på oss på ridbanan. Ambres hatar regn så vi gav upp när han var någorlunda motionerad. Då blev det uppehåll. När jag släppte ut honom i hagen så började det regna igen. :meh: Han kommer vara skitsur på mig nu. Sist han fick springa i regnet med mig var han sur på mig i två veckor...
 
Jag har fastnat. Vet inte varför jag tycker det är så underhållande :rofl: Möjligen arbetsskada.
Screenshot_20200517-150233.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp