Jag har nerförsbacke nu Tyvärr är det ju inte fredag för mig vilket det egentligen är Således inga chips idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är söndag. Således kan du äta chipsJag har nerförsbacke nu Tyvärr är det ju inte fredag för mig vilket det egentligen är Således inga chips idag
Det är söndag. Således kan du äta chips
Det både regnade och haglade på oss på ridbanan. Ambres hatar regn så vi gav upp när han var någorlunda motionerad. Då blev det uppehåll. När jag släppte ut honom i hagen så började det regna igen. Han kommer vara skitsur på mig nu. Sist han fick springa i regnet med mig var han sur på mig i två veckor...Vem har beställt det här vädret
Samma elände som igår med hagel blandat med ösregn och så plussar vi på med lite åska på det
Inte ens vovvarna vill gå ut...
Förstår digKämpig dag på psyk. Livrädd för läkarsamtal imorgon då det var prat om att trappa ned min benso. Det är Det enda sättet jag har att hantera ångest på, så innan de ger mig nya sätt får de inte ta bort dom.
Låter som en pundare..
Nä, kan inte hantera den utan stesolid och xanor. Blir helt kaos och blir självmordsförsök.Förstår dig
Ångest är ett elände.
Nu är min nog inte så stor som din, men utan medicin är det inte roligt
Det är så kul, först lägger du ut på typ insta att ”den här var najs” och sen några dagar senare kommer bilden på att du köpt den