Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm..,Ok. Jag tänker:
Kostymdrama
Kriminalare
iofs typ de enda kategorierna kollar på
Nä, inte honEllen Page? @cambodia ?
Vettefan om det är hon jag tänker på men lika är de!
Hm..,
Jag tänker något lite romantiskt.
Eller något med sjukhus.
Är säkert samma person
Nä, inte hon
Det hade man velat seBrittiskt kostymdrama som uppspelar sig på ett sjukhus där ngn blir mystiskt mördad?
Min är lite yngre...Jag tänker att hon är lite äldre...
Min är lite yngre...
Jättelika ju! (var tvungen att googla omgående pga. sånt här känns alltid livsviktigt)Ellen Page? @cambodia ?
Vettefan om det är hon jag tänker på men lika är de!
Byggde ut så att hästarna har lite större hage, med vatten vilket är jättehemskt enligt ena hästen.
Red senare lilla fluff (haflingerponny) som försökte göra samma som igår och springa iväg och bocka så att jag åker av... Detaljen hon glömde var att igår hade jag ingen sadel, nu hade jag det. Ponnyn har även lärt sig att gå i form hyfsat i skritt och trav nu, näsan hamnar lätt i bogen men det är ändå ett framsteg. Jag är inte van vid att rida en ganska grov ponny med kort hals, hur ska nacken vara egentligen?!
Känner mig även stor för henne, hon är ca 144 cm och jag ca 160cm, har sett bilder och jag ser verkligen inte stor ut. Men jag är van vid en välmusklad häst på strax under 170 cm, om än att hon är lätt bygd så är det stor skillnad och storhästen har dessutom stort steg... Det går ju att sitta ner i traven på Lilla Fluff!
Nej, ponnyn heter inte Lilla Fluff men är en haflinger med man på båda sidor, så det man ser när hon får för sig att springa iväg är en liten fluffig sak som tycker att jag inte ska bestämma över henne
Ska duvan vara mindre? Tänker större?! Försökt googla och tänker att den snarare är för liten
Börjar jobba snart
Hon har ju varit med i Cityakuten Kanske är det du tänker på?Hm..,
Jag tänker något lite romantiskt.
Eller något med sjukhus.
Är säkert samma person
Ja, snarare för liten.Ska duvan vara mindre? Tänker större?! Försökt googla och tänker att den snarare är för liten
Jo, jag såg det men inte hon tyvärr. Kanske inte alls är sjukhus, kan ha fastnat på det i mitt huvud bara...Hon har ju varit med i Cityakuten Kanske är det du tänker på?