Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelar ”Papaya Coconut” följt av ”Jag vill leva la dolce vita”.
Jag: ”Jag har så sjukt bra musiksmak”.
Stel tystnad.

:rofl:
My Guilty Pleasure :o
Fick denna av upphovsmakarna
After Dark baksidan.webp
 
Börjat titta på en serie, ”dead to me”, och en skådespelerska där är SÅ lik en annan skådespelerska men jag kommer inte på vem :arghh: För det är inte hon, hon påminner om någon annan. Blir tokig!

Hon i serien heter Linda Cardellini. Hon jag tänker på har ”samma” mun och minspel men jag ser mig henne framför mig som blond, lockigt hår, bruna ögon. Glad. Kan vara i en film men kanske en serie :rofl:

Hjälp mig!
 
Börjat titta på en serie, ”dead to me”, och en skådespelerska där är SÅ lik en annan skådespelerska men jag kommer inte på vem :arghh: För det är inte hon, hon påminner om någon annan. Blir tokig!

Hon i serien heter Linda Cardellini. Hon jag tänker på har ”samma” mun och minspel men jag ser mig henne framför mig som blond, lockigt hår, bruna ögon. Glad. Kan vara i en film men kanske en serie :rofl:

Hjälp mig!

Jag tycker att hon ser ut som en kombo av Naomi Rapace och Olivia Colman :D
Samtidigt är hon jävligt lik ngn en brittisk skådis jag inte kommer på namnet på!!!
Faaaan nu stör jag mig på att jag inte kommer på vem jag tänker på TACK SOM FAN FÖR DEN! :rage:

:rofl:
 
Hakade på en härlig ridtur och min fjorda drog iväg från varmblodet i skritten och skyggade för allt möjligt idag, en sån dag 😂. Eftersom varmblodets medryttare aldrig hade ridit fjordhäst fick min bli den första och bjöd på ett varv runt ridbanan med sin underbart mjuka skritt 😍. Efter nästan sex timmar i stallet och öm i armarna efter att ha krattat sand var det skönt med ett långbad i väntan på älskling och medan han klippte gräset lagade jag middag; testade för första gången sesampanerad kyckling 😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 296
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp