Nästa fredag (ungefär) ska det bli liiite varmare.Brasväder idag med. Undrar när det ska sluta vara det ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa fredag (ungefär) ska det bli liiite varmare.Brasväder idag med. Undrar när det ska sluta vara det ??
Hahahaha alltså jag orkar inte
Ja, och det är ju långt framåt nog i tiden för att de ska hinna ändra på prognosen ungefär 37 gånger.....Nästa fredag (ungefär) ska det bli liiite varmare.
Ja, och det är ju långt framåt nog i tiden för att de ska hinna ändra på prognosen ungefär 37 gånger.....
Lite mindre om det är en vuxen människa på bildenFunderar på duvor. Hur stor är en duva i förhållande till en människa? Gör gedigen research på Google och har nu skalat upp en duva vs människan med min bristfälliga matematiska ådra (dock dopad med vin )
Visa bifogad fil 50922
Lite mindre om det är en vuxen människa på bilden
Ja inte större iaf! Tänker på en vanlig duvaSka duvan vara mindre? Tänker större?! Försökt googla och tänker att den snarare är för liten
Börjat titta på en serie, ”dead to me”, och en skådespelerska där är SÅ lik en annan skådespelerska men jag kommer inte på vem För det är inte hon, hon påminner om någon annan. Blir tokig!
Hon i serien heter Linda Cardellini. Hon jag tänker på har ”samma” mun och minspel men jag ser mig henne framför mig som blond, lockigt hår, bruna ögon. Glad. Kan vara i en film men kanske en serie
Hjälp mig!
Med den extremmilda vintern och den jättekalla våren så har vi ju haft i princip samma väder i ett halvår nu - minst.Fick upp ett minne på fb förut med en bild på mig från den här dagen för ett år sen och jag hade kort kjol och t-shitt på mig... Idag har jag haft långkalsonger under arbetsbyxorna, mössa och vantar på mig och frös ändå
Med den extremmilda vintern och den jättekalla våren så har vi ju haft i princip samma väder i ett halvår nu - minst.
JA MEN VARSÅGOD!!Jag tycker att hon ser ut som en kombo av Naomi Rapace och Olivia Colman
Samtidigt är hon jävligt lik ngn en brittisk skådis jag inte kommer på namnet på!!!
Faaaan nu stör jag mig på att jag inte kommer på vem jag tänker på TACK SOM FAN FÖR DEN!
JA MEN VARSÅGOD!!
Känner att hon jag tänker på också är britt