Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eldar i kaminen och skriver vidare på Boken.

Jag är så van vid att skriva ett visst antal sidor inför en uppgift, och har lite svårt för att bara släppa taget och SKRIVA! Jag har nog inte riktigt förstått hur omfattande en roman är. Man SKA ge sig in i detaljer och dialoger - ibland flera sidor långa!
 
Fan fan FAN jag gjorde ett fel på jobbet ett korkat fel idiotiskt fel ett fel jag inte borde gjort
Jävlar vad arg jag är på mig själv nu jag kommer inte kunna sova
Helvete också
Sådant brukar ge mig rejäl ångest också, och en hel kväll kan vara förstörd över allt grubblande. MEN det har blivit bättre. Jag har insett att andra människor också gör misstag och fel lite då och då, utan att något katastrofalt händer. Så undan för undan lär jag mig att det är okej för mig OCKSÅ att göra fel ibland.
 
Nöjd med dagen! Massa motion och alla djur har fått sitt plus att barnen fått leka med kompisar, vi har umgåtts med svärföräldrarna, vi har gjort lite mer på ridbanestaketet, städat inne och nu avslutar vi med film och chips :)
 

Bifogade filer

  • 54C205CB-B5D3-45FC-A904-FD1FA64D7E8A.webp
    54C205CB-B5D3-45FC-A904-FD1FA64D7E8A.webp
    78 KB · Visningar: 15
Tvättat, tvättat och mera tvättat. Nu ska jag fortsätta packa. Herregud vad jag samlat på mig skräp. Halkade in på en av mina älsklingssidor som säljer koreanskt porslin, celadon vaser mm, som reproduktioner målade på siden av 1600 och 1700-tals koreansk konst :love:
 
Sådant brukar ge mig rejäl ångest också, och en hel kväll kan vara förstörd över allt grubblande. MEN det har blivit bättre. Jag har insett att andra människor också gör misstag och fel lite då och då, utan att något katastrofalt händer. Så undan för undan lär jag mig att det är okej för mig OCKSÅ att göra fel ibland.
Jag har överlag svårt att släppa jobbet tyvärr :crazy: men det blir långsamt bättre
Jag vet ju att oftast gör jag fel när jag är stressad ändå kan jag inte låta bli att bli stressad när det är mycket på jobbet och jag känner mig jagad av chefen att jag ska hinna mer än vad jag gör
 
Fan fan FAN jag gjorde ett fel på jobbet ett korkat fel idiotiskt fel ett fel jag inte borde gjort
Jävlar vad arg jag är på mig själv nu jag kommer inte kunna sova
Helvete också

Så länge ingen dör går det mesta att fixa :heartJag har absolut gjort några rejäla klantigheter i jobbet men det viktiga är att man lär sig av dem och inte gör om dem.

Plus att för mig är det absolut viktigaste att alla kommer tillbaka från skogen hela. Om cheferna tycker att går för långsamt skiter jag i det, jag driver inte folk så hårt att det börjar ske misstag för det är då det blir rejäla olyckor.
 
Har förberett mig till tänderna på Kriget i morgon. Är sjukt nervös över Kriget men jag tänker vinna det. Telefonfobi deluxe får flytta på sig iom att det handlar om ganska stora jobbiga saker. De kommer ångra sig bittert att de överhuvudtaget försökte sabba för mig, och de kommer få laga precis allt de sabbat.

Klockan 9 smäller det. :devil: :mad: 🦸‍♀️
 
Känner mig seg i huvudet. Satt och la in bilder och videos från telefonen. Tog hundra år. Sedan svarat på lite mail.
Inget speciellt men ändå.
Fick sedan en fråga om vad jag tyckte om denna häst och sen en bild plus lite info om den. Tänkte svara ”den är brun” men tänkte sedan att det kanske inte var så värst till svar.,,,,,...
 
Sitter och äter lite efter klättringen. Hade så galet kul ikväll :D Träffade två vänner för första gången på länge och det var inte många alls på plats, så vi fjantade runt, skrattade, retades, dansade(!), hittade på jättekonstiga sätt att klättra olika lätta grejer på svåra sätt osv. Det var länge sedan jag hade så galet kul. Fick dessutom rejäla kramar av vännerna innan vi skildes åt, och sådant ger mig också massor av energi. Kommer förhoppningsvis träffa dem om några dagar igen och längtar redan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 454
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 286
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp