Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det något substantiv på u med bara en bokstav till? Har det (bland annat) som uppgift, och jag hittar inte något?
 

Bifogade filer

  • 15893081158237568875154998343458.webp
    15893081158237568875154998343458.webp
    321,5 KB · Visningar: 64
Torktumlarfanskapet har en dålig dag igen. Så jag väntar på att mina kläder (en liten hög med tunnare plagg, ska tilläggas...) ska gå klart en vända till på 80min-programmet (som normalt blir ordentligt varmt..nu knappt ljummet och kläderna var fortfarande blöta efter 80min...). Grannarna kommer att hata mig nu. Ny felanmälan så klart. Felet kommer och går, verkar det som, för däremellan funkar den ju som vanligt. Skit. :cautious::mad:
 
Fint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs) 😅
Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar :) mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.
 
Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar :) mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.
Kan ni byta vatten där? Är mest nyfiken då vi har en padda som behöver sommarställe :)
Var fick du tag på vattenstället?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
39 776
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 297
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp