Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det något substantiv på u med bara en bokstav till? Har det (bland annat) som uppgift, och jag hittar inte något?

Bifogade filer

• 15893081158237568875154998343458.webp
    15893081158237568875154998343458.webp
    321,5 KB · Visningar: 64
Torktumlarfanskapet har en dålig dag igen. Så jag väntar på att mina kläder (en liten hög med tunnare plagg, ska tilläggas...) ska gå klart en vända till på 80min-programmet (som normalt blir ordentligt varmt..nu knappt ljummet och kläderna var fortfarande blöta efter 80min...). Grannarna kommer att hata mig nu. Ny felanmälan så klart. Felet kommer och går, verkar det som, för däremellan funkar den ju som vanligt. Skit. :cautious::mad:

Fint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs) 😅
Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar :) mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.

Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar :) mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.
Kan ni byta vatten där? Är mest nyfiken då vi har en padda som behöver sommarställe :)
Var fick du tag på vattenstället?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 158
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Svar
1 999
· Visningar
56 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.