Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något substantiv på u med bara en bokstav till? Har det (bland annat) som uppgift, och jag hittar inte något?
Tack!Ur (som i klocka/fickur)
Ja sätta stängsel är jobbigt. Hur stort sommarbete fick den? En hektar?Nyss kommit in efter att ha slutfört sköldpaddans sommarhage. Ska styra upp ett nät-tak innan den släpps där bara. Helt körd i kroppen!
Nej Herregud. 3.8×2.5 meter den är ju bara typ 15-20 cm över skalet eller nåt. Ihoplimmad mursten som staket.Ja sätta stängsel är jobbigt. Hur stort sommarbete fick den? En hektar?
Vilket fint "sommarbete"Här blev resultatet, @Fetaost
Tack! Jag hoppas den blir nöjd Jag har krossat min tumme mellan två tegelstenar i detta bygge (tur till vc för att avgöra om det blir stelkrampsvaccin i morgon) så jag hoppas den förstår att jag offrar mycket för denVilket fint "sommarbete"
Fint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs)Här blev resultatet, @Fetaost
Uv?Tack!
Jag hittar massa verb som stämmer in, men inte substantiv. Försöker lite till med den uppgiften, sen tar jag nästa och frågar läraren nästa lektion
Det kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.Fint, men stannar den för så lågt? Våra paddor klättrar där det, enligt mig, inte finns något fäste (reevs)
Tack, nu har jag nya ord som känns mer möjliga
Kan ni byta vatten där? Är mest nyfiken då vi har en padda som behöver sommarställeDet kommer dit ett nät-tak i morgon (enligt planen) som skydd för fågel, barn, katt, hund och rymningar mer orolig för att den gräver sig under men lagt nät en bit under jorden också vid teglet.