Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan även rekommendera sovmask, gärna i siden eller annat gött material! Det räddar mina sovmorgnar när det ljusnar redan vid 4-5 :D!
Jag sover alltid med sovmask. Kan varmt rekommendera! Behändigt om man sover borta också och inte kan påverka ljusinslapp.
I mitt fall skulle inte det räcka, då jag vill lura hundarna lika mycket som mig själv :p Idag fick Aysu för sig att det var frukostdags klockan 5... :grin: Att sova när hon tigger frukost är omöjligt.
 
Kl är 17.30 och jag är hungrig. Funderar på att beställa seafood. Många resturanger här nu kör med hemkörning nu under corona-tider :angel:

Har precis ätit 2 min noodles och toast med vitlökssmör :angel:

Ringde seafood restaurangen och de 3 rätter jag valde mellan hade alla minst ett element out of stock så jag återkommer när deras lager är påfyllt igen. "Sparade" ju ändå 300 spänn då 🤷‍♀️ :rofl:
 
Bakar rabarberpaj som jag ska åka med till gamla föräldrarna med. Distansfika väntar :)

Jag sa det till mamma i telefon härom dagen, när det blir lite varmare ute, kan vi ta fika i deras trädgård på baksidan. Men det är lite för kallt än så länge, även om solen skiner...
 
Morrar över mitt mående. Jag TROR att det är pollenallergi jag har, med irriterade ögon, liiiiiiite irriterad hals och lättare anfall av nysningar/snorighet. Viss trötthet också. Men veta SÄKERT...... :meh: Jag åkte med ett par saker som jag köpt åt föräldrarna, men förvarnade de att de kanske borde hålla sig på behörigt avstånd från mig. För säkerhets skull. I vanliga fall hade jag kört på precis som vanligt idag...... Det känns som om vi lever i en parallell verklighet, minst sagt....... O_o
 
Har precis gjort hallon-och saltlakritsglass som nu ska stå i frysen till ikväll eller i morgon. Hemmagjord glass är 😍

C117AB24-FFD0-40F5-8634-251489AE4704.webp
 
Här skiner solen så lite trädgårdsarbete är lämplig syssla idag, jag borde dammsuga :meh: men jag vägrar titta neråt och går ut istället :angel:
Hoppas att det blir lite varmare om någon timme så man kan avnjuta kaffet ute utan att klä på sig jacka, men behövs det så får det bli så - för utekaffe är godaste kaffet :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp