Har bytt om och kan stryka första punkten från min att göra-lista; sortera garderoben och vika/lägga in all tvätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kul! Berätta, berätta!
Ända sedan @tornblomma introducerade Papaya Coconut så går den på Repeat här hemma och i bilen då mannen i huset älskar låten trots att han inte fattar vad Kikki sjunger.
Min fit bit bestämde sig för att jag hade tränat "outdoor bike". Näpp. Klippt mossmatta.....Hrm....jag funderar på att dra igång gräsklipparen. För första gången i år !
Same same...Min fit bit bestämde sig för att jag hade tränat "outdoor bike". Näpp. Klippt mossmatta.....
Ååå nu börjas det igen. Det går inte en dag utan att jag tänker på min lilla herre (en papillon). Jinns och han var riktigt tajta. Professorn (hunden alltså) var Jinns Bodyguard.Sitter vid min ena hund och min katt. Katten tycker att det är jätteläskigt med hundar, hunden nosade på henne, såg om hon behövde städas och la sig sen och sov. Nu ligger hunden och sover och katten spinner, men är mycket spänd så hon skakar lite. Bra med en kattvänlig hund