Vad gör vi? Del CIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken är och hjälper sin bror i skogen med vindfällor. Här hemma har vi ungarnas kusin på besök så hon och yngsta dottern leker. Äldsta dottern tog cykeln och stack till kompisarna längst in på grusvägen.

Ska snart flytta tillbaka islandshästarna från gräshagen jag gjorde förut. Sen ska jag ta med dom små tvåbenta och hämta en Ica onlineorder.
 
Så kul! Berätta, berätta! :bump:

Det blev succé! Min ständige assistent K och hans pojkvän roddade allt tungt så att jag kunde stå och peka. Mina ungdomliga kollegor dukade och stylade. Min fabulösa kompis E (såklart iklädd nån slags fluffig more is more outfit) serverade bubbel.
Det var en skön blandning mellan grannar, pensionärer, modefolk och kulturtanter.
Tant L var Corona-polis och hojtade då och då ”spriiiid ut eeeeeer”! 😆
Efteråt drog ett väldigt brokigt gäng på krogrunda i kvarteret.
Nu är min lägenhet överröst av av blommor!
 
Sitter vid min ena hund och min katt. Katten tycker att det är jätteläskigt med hundar, hunden nosade på henne, såg om hon behövde städas och la sig sen och sov. Nu ligger hunden och sover och katten spinner, men är mycket spänd så hon skakar lite. Bra med en kattvänlig hund :)
 

Bifogade filer

  • 15890258157397425542312992441020.webp
    15890258157397425542312992441020.webp
    61,1 KB · Visningar: 18
Och nu morrade Citrine (katten) på en annan hund som gick förbi. De andra hundarna håller sig på avstånd från katten och går omvägar förbi henne, och då har de flesta ganska mycket jaktinstinkt och jagar gärna katter, men Citrine håller man avstånd till :laugh:
 
Sitter vid min ena hund och min katt. Katten tycker att det är jätteläskigt med hundar, hunden nosade på henne, såg om hon behövde städas och la sig sen och sov. Nu ligger hunden och sover och katten spinner, men är mycket spänd så hon skakar lite. Bra med en kattvänlig hund :)
Ååå nu börjas det igen. Det går inte en dag utan att jag tänker på min lilla herre (en papillon). Jinns och han var riktigt tajta. Professorn (hunden alltså) var Jinns Bodyguard.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp