Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig!Fryser. Så sjukt kallt här inne
Lider med dig!
Mvh bor i stenhus...
Kom hem till hunden som hade haft spa-dag idag, hon ville inte riktigt komma fram först men kom till slut ut med sina icke-existerande öron de blir så små när de klippts till (inte öronen då, utan pälsen på dem såklart ) och går från hängande öron till i princip vippöron kan inte låta bli att skratta när jag ser henne
Visa bifogad fil 40480
De flaxar lite grann
Och släppa lite gas och sedan flytta på sig är inte det minsta gulligt PuckenVisa bifogad fil 40485
Bara för att hon är så jäkla söt här
V har samma kompis du och jag.Och så kom min gamla "kompis", Ångesten på besök...
Kollar på Ullared. En familj som handlat för 58.400(femtioåttatusenfyrahundra!!!)kr på ett besök. Det är ju helt jävla sinnesrubbat!!
Jag tänkte också bli chockad. Men sen kom jag på hur mycket jag gjorde av på kamerautrustning och kamera vid ett köp tidigare i år och bör väl inte uttala mig.
Ja jag fattar inte hellerWell... Fast liksom Ullared....
De kanske bara handlar 1-2 gånger om året?Kollar på Ullared. En familj som handlat för 58.400(femtioåttatusenfyrahundra!!!)kr på ett besök. Det är ju helt jävla sinnesrubbat!!