Vad gör vi? Del CIX

Har aldrig varit där så är olyckligt ovetandes om vad man kan köpa där. Min syster och mor älskar Ullared så jag ogillar Ullared automatiskt. :p
:rofl: Det finns en del fynd att göra, men inget jag behöver göra så regelbundet. :D Hundgrejer som är förslitningsgrejer är helt okej att köpa, jag hittade även två BHar som var riktigt bra. Eh ja det var nog allt jag köpte förutom mat. :D
 
Kvällsmat uppäten och det var väldigt gott :d

IMG_20191127_190546.webp
 
Får en mardrömsbild av att personen inrett hela hemmet med prylar från Ullared. Och fyllt garderoberna med typ 150 st Ullared-outfits

Precis så var det!

De filmade hemifrån familjens hus och det gick inte att se en enda yta i något rum. Hon sa att de förvarar hygienartiklar i lådor under sängen och rengöringsmedel i lådor i garaget. Så mycket gör jag inte av med på fem år, och då har jag två barn.

När de packade upp påsarna visste de inte ens vad det var de hade köpt. ”Jaha, var det gardiner?” :eek:
 
Precis så var det!

De filmade hemifrån familjens hus och det gick inte att se en enda yta i något rum. Hon sa att de förvarar hygienartiklar i lådor under sängen och rengöringsmedel i lådor i garaget. Så mycket gör jag inte av med på fem år, och då har jag två barn.

När de packade upp påsarna visste de inte ens vad det var de hade köpt. ”Jaha, var det gardiner?” :eek:
Man borde räkna på klimatpåverkan på all sån onödig skit...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp