Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar på en massa skräp som dom inte behövde men köpte för att dom trodde det var billigt.De kanske bara handlar 1-2 gånger om året?
Minns du vad de köpte? Förbrukningsartiklar, kläder, mat? Man kommer nog upp i 58 000/år.
Ja jag fattar inte heller
Vad handlar man där för så mycket pengar?
Samma pris på öob på det mesta så
köpa kamor är kul och dyrt.Jag tänkte också bli chockad. Men sen kom jag på hur mycket jag gjorde av på kamerautrustning och kamera vid ett köp tidigare i år och bör väl inte uttala mig.
SHhhhhhh.... Anja kan vara och läsa här!Funderar på att gå och köpa svamp.
Den verkar vilja stanna...V har samma kompis du och jag.
Well... Fast liksom Ullared....
Gillar din attityd!Har aldrig varit där så är olyckligt ovetandes om vad man kan köpa där. Min syster och mor älskar Ullared så jag ogillar Ullared automatiskt.
Har aldrig varit där så är olyckligt ovetandes om vad man kan köpa där. Min syster och mor älskar Ullared så jag ogillar Ullared automatiskt.
Det finns en del fynd att göra, men inget jag behöver göra så regelbundet. Hundgrejer som är förslitningsgrejer är helt okej att köpa, jag hittade även två BHar som var riktigt bra. Eh ja det var nog allt jag köpte förutom mat.Har aldrig varit där så är olyckligt ovetandes om vad man kan köpa där. Min syster och mor älskar Ullared så jag ogillar Ullared automatiskt.
Får en mardrömsbild av att personen inrett hela hemmet med prylar från Ullared. Och fyllt garderoberna med typ 150 st Ullared-outfits
Man borde räkna på klimatpåverkan på all sån onödig skit...Precis så var det!
De filmade hemifrån familjens hus och det gick inte att se en enda yta i något rum. Hon sa att de förvarar hygienartiklar i lådor under sängen och rengöringsmedel i lådor i garaget. Så mycket gör jag inte av med på fem år, och då har jag två barn.
När de packade upp påsarna visste de inte ens vad det var de hade köpt. ”Jaha, var det gardiner?”
Man borde räkna på klimatpåverkan på all sån onödig skit...
Jag kommer!Glögg och chips är ingen dålig kombo
Välkommen!!Jag kommer!