Vad gör vi? Del CIX

Nej inget varmvatten tills imorgon
Får nog ställs klockan tidigare så jag kan värma vatten
Har ff ont i huvudet sen kallduschen i morse.
 
Alltså det jäkla vänsterknäet.
Har så ont så jag kommer knappt ur soffan, sätta sig på toa ska vi inte prata om.
Ska ringa vc igen imorgon
Nu är jag helt slut av smärta .
Hjälper inte med smärtstillande heller.
Tur jag inte har elever hela dagen imorgon.
 
Sambon har lovat mig nu att den dagen vi vinner miljoner dollar på lotto och köper den där lilla farmen så ska han köpa två alpackor till mig :laugh:

Själv köpte jag julgransglitter och några kulor här om dagen, att hänga i trädet utanför vår veranda. En kompis har julbelysning att sätta upp med men nu har sambon förbjudit mig att sätta upp det tills 1 december... nedräkningen har börjat!
 
Score!
 

Bifogade filer

  • 20191127_215922.webp
    20191127_215922.webp
    26,9 KB · Visningar: 23
Legat i sängen hela dagen och läst och grejat lite med lägenhetssök.
Sedan ringde en kompis vid fem så för till honom och halvlegat i hans soffa. Ska sova snart tänkte jag.

En väldigt lat dag med andra ord.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp