Vad gör vi? Del CIX

:rofl: Det finns en del fynd att göra, men inget jag behöver göra så regelbundet. :D Hundgrejer som är förslitningsgrejer är helt okej att köpa, jag hittade även två BHar som var riktigt bra. Eh ja det var nog allt jag köpte förutom mat. :D

Skulle nog aldrig få för mig att vallfärda från Stockholm för förslitningsgrejer, så som vissa gör. :p Men alla är olika!
 
Min polare sa precis att hon skulle bjuda på min nyårsmiddag (typ 2000kr) om jag klarade en december utan bukesurf. Borde ju vara lättare än att tex inte dricka vin under en hel månad... eller? :cautious:
 
Min polare sa precis att hon skulle bjuda på min nyårsmiddag (typ 2000kr) om jag klarade en december utan bukesurf. Borde ju vara lättare än att tex inte dricka vin under en hel månad... eller? :cautious:
en månad utan törnis :( säg inte så.

Nej, det går inte :mad:
Vi får skramla ihop till middagen istället i så fall, vi kan ju inte vara utan Törnis :love:
 
Skulle nog aldrig få för mig att vallfärda från Stockholm för förslitningsgrejer, så som vissa gör. :p Men alla är olika!
Nej herregud, vi passade på i somras när vi ändå var i närheten, dottern har haft en längtan eftersom många har pratat om det. Men hon var nöjd efter ett besök och kan numera säga att hon har varit på Ullared men det var inte för henne. ;)
 
Har snöat i natt och snöar massa nu. Men det är ju inte så kallt så det blir väldigt blött efter marken är som en överfull svamp :p Hoppas minusgraderna kommer ikväll som utlovat!

Får nog ägna min lunchrast åt att klippa till polar padsen till islandshästarna.

Har tagit av plasten och tvättat mina tatueringar. Dom blev såå fina :love: Har en unges namn och födelsedatum på varsin underarm, på baksidan liksom, så inte så jätte iögonfallande. Perfekt!
 
Skulle vakna åtta men vaknade vid fem. Smått less. Hunnit läsa en hel del på morgonen iaf. Nu väntar jag på att kompisen ska vakna så vi kan äta frukost.
 
Vilket regnigt november :crazy: sitter i busskuren och det smattrar högt mot taket.

Ska nog försöka ta itu med dagens stora uppgift direkt när jag kommer till jobbet. Lika bra att få det överstökat. Så länge mina fötter tillåter mig, håller på att vänja in dem på nya inlägg :cautious:
 
Satte en timvikarie på passet imorgon istället för mig. Ska jobba hela helgen och det är bättre om en timmis får de timmarna.

Nu hoppas jag att telefonen är tyst fram tills chefen ringer och stämmer av.
 
Vaknade igen vid 5. :( Så himla tjatigt. Ska inte skriva det något mer för jag blir trött på mig själv.
Vad ska inte ni bli?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp