Vad gör vi? Del CIX

Sista dagen med hantverkare här. Tapeten ska upp. Det blev en med guld och påfåglar.

Ikeas paxgarderob har jag målat med chalkpaint och schabloner med påfågelfjädrar i en diskret färg så man bara anar dom. 😁 Den står mitt i rummet som en sänggavel.

Längtar efter att städa upp dem.
Det är fan prylar och möbler överallt. Mår dåligt över det.
Får nytt sovrum. Hängde in i garderoben igår. 4 meter klänningar, kjolar och koftor. :o Idag ska jag fylla lådorna.
Det blir så jäkla bra men jag måste stå ut lite till. Sambon har också fått en skjutdörrsgarderob Med massa lådor. Flera är än så länge tomma.

Sen har jag köpt en häststaty. För 7000....lite rubbat. 😆
 
Sista dagen med hantverkare här. Tapeten ska upp. Det blev en med guld och påfåglar.

Ikeas paxgarderob har jag målat med chalkpaint och schabloner med påfågelfjädrar i en diskret färg så man bara anar dom. 😁 Den står mitt i rummet som en sänggavel.

Längtar efter att städa upp dem.
Det är fan prylar och möbler överallt. Mår dåligt över det.
Får nytt sovrum. Hängde in i garderoben igår. 4 meter klänningar, kjolar och koftor. :o Idag ska jag fylla lådorna.
Det blir så jäkla bra men jag måste stå ut lite till. Sambon har också fått en skjutdörrsgarderob Med massa lådor. Flera är än så länge tomma.

Sen har jag köpt en häststaty. För 7000....lite rubbat. 😆
Bild på allting tack! :D
 
Sista dagen med hantverkare här. Tapeten ska upp. Det blev en med guld och påfåglar.

Ikeas paxgarderob har jag målat med chalkpaint och schabloner med påfågelfjädrar i en diskret färg så man bara anar dom. 😁 Den står mitt i rummet som en sänggavel.

Längtar efter att städa upp dem.
Det är fan prylar och möbler överallt. Mår dåligt över det.
Får nytt sovrum. Hängde in i garderoben igår. 4 meter klänningar, kjolar och koftor. :o Idag ska jag fylla lådorna.
Det blir så jäkla bra men jag måste stå ut lite till. Sambon har också fått en skjutdörrsgarderob Med massa lådor. Flera är än så länge tomma.

Sen har jag köpt en häststaty. För 7000....lite rubbat. 😆
Den här tapeten blir det
ADB5AF2C-0E14-4C61-B88F-9E1A1953D030.webp
 
Maken är hemma med barnen idag och jag har ju hemmakontor. Vi har precis ätit lunch och jag går upp för att fortsätta jobba, stänger dörren och sätter mig. Smsar sen till honom att han får tända i pannan för det är kyligt här uppe. Får tillbaka att vi bor inte i ett slott utan jag kan prata med honom 😂
Jag läste "masken är hemma" :D :o

Har aldrig varit där så är olyckligt ovetandes om vad man kan köpa där. Min syster och mor älskar Ullared så jag ogillar Ullared automatiskt. :p
När min pappa och bonusmamma flyttade ihop passade hon på att rensa ur sin lägenhet. När hon packade upp köksgrejerna så hade hon fyllt typ en halv flyttlåda med bakplåtspapper, ugnsfolie och plastfolie - allt från Gekås. Jag tror att det var ca 20 av varje 😂
 
När min pappa och bonusmamma flyttade ihop passade hon på att rensa ur sin lägenhet. När hon packade upp köksgrejerna så hade hon fyllt typ en halv flyttlåda med bakplåtspapper, ugnsfolie och plastfolie - allt från Gekås. Jag tror att det var ca 20 av varje 😂


Kan inte påstå att jag förstår hur man vill fylla sig hem med bakplåtspapper. Min sambo tycker dock att jag har en orimlig garnsamling. Har den största hemnes byrån ifrån Ikea bara fylld med garn. Måste sälja lite tror jag. :p
 
Kan inte ens komma ihåg när jag såg solen sist :arghh:
och ett par på jobbet envisas med att vi ska ha "mysigt" på fm fikat.. Dvs inga lampor tända annat än de små ljuskransarna i fönstren som ger 0 effekt och ett litet jävla värmeljus på varje bord... BECKMÖRKT! Inte ett dugg mysigt! Men de för ett jävla liv och blir skitsura när någon tänder.. Jag kan högljutt ha föreslagit pannlampor igår :angel: *inteallspassivaggressivt*
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp