athena_arabians
Trådstartare
Jag tänkte faktiskt att jag kunde köpa två byråar till och en bänkskiva att lägga ovanpå = Bord att klippa tyg på. Och något måste jag väl lägga i lådorna?
Exakt, tomma lådor duger ju inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte faktiskt att jag kunde köpa två byråar till och en bänkskiva att lägga ovanpå = Bord att klippa tyg på. Och något måste jag väl lägga i lådorna?
Exakt, tomma lådor duger ju inte!
Är egentligen ganska minimalistisk. Men just garn, linne och ull verkar jag inte kunna få nog av. Har dille på trådar av naturmaterial just nu med.
Jag brukar tänka så när jag köper förvaringsmöbler, "Och nu måste jag fylla den så att den står stadigt på golvet. Bäst jag köper några tunga halsband och lägger i, jag vill ju inte riskera att byrån råkar välta!"Exakt, tomma lådor duger ju inte!
Det sistnämnda har jag hästar till Oerhört effektiva! Känner på sig om jag har några kronor över och ser till att bli sjuka, behöva nya sadlar, täcken och annatJag brukar tänka så när jag köper förvaringsmöbler, "Och nu måste jag fylla den så att den står stadigt på golvet. Bäst jag köper några tunga halsband och lägger i, jag vill ju inte riskera att byrån råkar välta!"
Oerhört effektivt mot alla eventuella tillgångar på bankkortet!
Kan du komma och ta min nu?
Tror jag fyllt veckans kvot tyvärr, man vill ju inte råka slita ut sig
Kan någon sammanfatta de senaste errrh 10 sidorna??
Jag ska iaf strax äta BIFFAR med sallad och potatis och någon vitlökssås
... och en till byrå kanske?
Sammanfattning av mitt liv också !Livet pågår och det regnar.
Kanske är så att de har självlockigt hår?Ska på julbord i morgon och skulle vilja locka håret. Har dock lite ångest över att det tar sån jäkla tid och är samtidigt imponerad över alla som lockar håret ofta! Hur orkar man
Min sambo är utbildad trädgårdsmästare så jag känner igen det där. (Även om han vägrar yrket här i Sverige. )Förstår dig till 110%. Jag är ju inte en sömnads- och hantverksmänniska men det kan vara så att jag har löjliga mängder odlingsattiraljer...
Kanske är så att de har självlockigt hår?