Vad gör vi? Del CIX

Jag brukar tänka så när jag köper förvaringsmöbler, "Och nu måste jag fylla den så att den står stadigt på golvet. Bäst jag köper några tunga halsband och lägger i, jag vill ju inte riskera att byrån råkar välta!"

Oerhört effektivt mot alla eventuella tillgångar på bankkortet! :up:
Det sistnämnda har jag hästar till :angel: Oerhört effektiva! Känner på sig om jag har några kronor över och ser till att bli sjuka, behöva nya sadlar, täcken och annat O_o

Hur kommer det sig att Finnar är så mycket bättre med att komma med upplyftande töntiga samtidigt melankoliska låtar?!
Ta denna klassiker tex.
Hade det varit en svensk som gjort en svensk version hade den ju sågats till fotknölarna, ansetts vara rasistisk och Gud vet allt 😂

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
809
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 586
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat