Tack! Blir jätteglad att just du tycker det faktiskt.Tack @Vallmo !!
Och vilken helt fantastiskt tapet du valt. Så sjukt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Blir jätteglad att just du tycker det faktiskt.Tack @Vallmo !!
Och vilken helt fantastiskt tapet du valt. Så sjukt snygg!
Nu borde jag fira. Äntligen har mitt försäkringsärende malt färdigt i kvarnarna och jag är beviljad ersättning. Så här i en första omgång blir det ungefär en extra månadslön in på kontot och därefter mindre summor för ytterligare månader som jag är sjuk.
Så nu kommer jag på rätt köl igen med ekonomin som varit tuff den här hösten.
Vad skönt!!!Nu borde jag fira. Äntligen har mitt försäkringsärende malt färdigt i kvarnarna och jag är beviljad ersättning. Så här i en första omgång blir det ungefär en extra månadslön in på kontot och därefter mindre summor för ytterligare månader som jag är sjuk.
Så nu kommer jag på rätt köl igen med ekonomin som varit tuff den här hösten.
Hälften åker in på sparkontot eftersom jag fått nalla därifrån. 1/4 täcker upp för det jag går back den här månaden. Sen har jag behov av ett element till badrummet. Det står ett provisoriskt element på golvet nu som inte har rätt IP-klass. Och så skulle diskmaskinen behöva installeras. Men diskmaskinen kan ju vänta. Fast jag skulle behöva gå till tandläkaren också... Det har jag skjutit upp ett halvår nu. Så det blir väl inte så mycket över till nöjen, tyvärr. Men som med så mycket annat så är det väl en prioriteringsfråga.Men vad härligt Magiana! Hoppas du kan unna dig själv något du vill nu!
Alltså, jag förstår inte vad du menar. Vadå orimlig garnsamling? Man kan inte ha för mycket garn. Punkt slut liksomKan inte påstå att jag förstår hur man vill fylla sig hem med bakplåtspapper. Min sambo tycker dock att jag har en orimlig garnsamling. Har den största hemnes byrån ifrån Ikea bara fylld med garn. Måste sälja lite tror jag.
Hu! Behöver inte bo på i stanför det ska bli för spännande. 10 polisbilar har cirkulerat här hemma på landet i jakten på någon farlig (!!!) antar jag med tanke på styrkan!!!