Vad gör vi? Del CIX

Jo, precis! Det var ju det jag menade. Bakning är min hobby. Jag behöver bakplåtspapper till den. Virkning/stickning är en hobby. Man behöver garn till den.

Och, nej, jag samlar verkligen inte på bakplåtspapper. Snygga muffinsformar i olika färger och mönster....det skulle jag nog däremot kunna samla på mig en hög....... :angel:;)
Ok, då missförstog jag lite innan. Men kan man verkligen få för mycket av snygga muffinsformar? :angel:

Känner ett akut behov av att dela med mig om detta bara för det:
Jag bakar i perioder en hel del chokladmuffins, helt vanliga tråkiga sånna. Minns speciellt en gång när jag hade bakat 40st som skulle svalna för att sen packas i påsar och min bror (med två kompisar) frågar om de fick äta varsin muffins. När jag kom ut i köket runt en timme senare var det 10 muffinsar kvar. Resten försvann enligt min bror spårlöst och han och kompisarna var helt oskyldiga :D:rofl:
 
Gissa vad jag gör?
IMG_20191128_183021.webp
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp