Det var en olycka! hoppas jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan bli ordentligt kladdigt! Särskilt i den riktningen!Oh ja! Råkade iofs av misstag dricksa 650 kr på KB men så illa är det inte.
Jävligt tur att jag slant så att det inte gick djupare! Isf hade det kunnat bli riktigt kladdigt.
Vilken magisk afton! Inget annat kan ge mig sådan gåshud
25-åringen är inte ett dugg intresserad och det är sannerligen en av hans stora brister Men han sitter snällt i soffan och tittar halvhjärtat
Som på vårt jobb då. Alla har tid att komma förbi och hämta en mugg kaffe, men ingen har tid att sätta på nytt..... Vilket - om man har gjort det ett par gånger - tar MAX en minut. Man behöver ju inte stå och där och vänta medan kaffet brygger liksom......Alla är överens över att alla måste hjälpas åt men när man behöver hjälp finns det ingen som kan
Och alla lägger stor tid på att diskutera problemen men ingen anstränger sig för att lösa domSom på vårt jobb då. Alla har tid att komma förbi och hämta en mugg kaffe, men ingen har tid att sätta på nytt..... Vilket - om man har gjort det ett par gånger - tar MAX en minut. Man behöver ju inte stå och där och vänta medan kaffet brygger liksom......
Såå typisktArbetsgruppsamtal igår
Alla är överens om att det är viktigt att ställa saker på rätt plats och ingen ställer saker på fel plats ändå står det saker på fel plats överallt
Alla är överens om att det är viktigt att alla slänger sitt skräp och ingen lämnar någonsin sitt skräp ändå är det skräp överallt
Alla är överens över att alla måste hjälpas åt men när man behöver hjälp finns det ingen som kan
Jag får inte ihop detta
Även hos mig snöar detTitta det snöar! Titta det snöar!
Allting är vitt vitt vitt! ❄❄
Här medTitta det snöar! Titta det snöar!
Titta det snöar! Titta det snöar!
Även hos mig snöar det
Bara regn här än så länge, men det bör slå om till snö vid ca kl 9, om prognosen är rätt !Här med
Det är snö och vinterlandskap över mina sociala medier. Här längs med Blekingekusten regnar det och blåser pålitligt. Jag tittar på julbelysningen som dansar i vinden utanför. Snöblandat regn utlovas i eftermiddag. När november inte kunde bli gråare liksom